Jeg er helt enig med Jannik - at det skal laves som en "FB-look-a-like"
Synes dog ikke at det SKAL være at man skal være venner for at skrive til hinanden. Lav eventuelt en funktion så man kan slå fra / til om at blive kontaktet af ikke venner. (Link i ens profil hvis man er online)
|
Martin Thorborg:Nu er jeg IT-fatsvag, så jeg spørger lige.
Er det noget almindelig HTML ?
Har du et eksempel et sted jeg kan se?
Og tror du at det software jeg nævnte kan det?
Jeg ved det er meget at spørge om!
Dbh Martin
I XHTML/CSS, kan man sagtens potionere en boks 0 px fra bunden, som har en angivet størrelse. Derfra bruger man så et javascript, til at opdatere sit udtræk fra db'en. Har lige sendt en af vores programmør en mail, for lige at høre hvor langt han er med chat funktionen - så du kan kigge med :-) Men han sidder på fillipinerne, så går udfra at han er gået i seng for idag :(
Jeg vil være ærlig og sige, jeg ved ikke om det software du har fundet kan har en customermize funktion - men det er ret simpel programmering. Det er jo præcis ligesom en debat-tråd du har her på amino, blot kun imellem to mennesker, og uden den formeterings-toolbar du har, og så naturligvis i mini-format som FB, så den ikke kommer til gene for de indlæg man er igang med :-)
Forestil dig i princippet en gammeldags startmenu fra windows xp, bare med små chat popups, inline naturligvis :)
Du er altid velkommen Martin :-)