Jeg er begyndt at deltage I en del twitter chats her på det seneste, og tænkte derfor om der ikke var nogle som var friske på at vi lavede en til Amino?
Så kunne vi gøre det engang om ugen i en time? Så finder vi et passende hashtag - #achat eller sådan noget.
Her hver uge laver vi så en ny agenda, med spørgsmål som vi så diskuterer.
Hvad siger I? Er det kun mig som ville finde det underholdende og inspirerende? :-)
Jeg er begyndt at deltage I en del twitter chats her på det seneste, og tænkte derfor om der ikke var nogle som var friske på at vi lavede en til Amino?
Så kunne vi gøre det engang om ugen i en time? Så finder vi et passende hashtag - #achat eller sådan noget.
Her hver uge laver vi så en ny agenda, med spørgsmål som vi så diskuterer.
Hvad siger I? Er det kun mig som ville finde det underholdende og inspirerende? :-)
Bliver det ikke lidt svært at følge med i? Jeg har en gang deltaget i en multi-chat på dating.dk - hvor vi sad omkring 20-30 personer, og det var sgu lidt svært at nå at læse en lang sætning færdig, og så var man hurtig lidt bagud.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?