Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Messenger/chat på Amino

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at spørge udviklerne om der er mulighed for at basere det på XMPP/Jabber :-)

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 21:31

Martin Thorborg:

Nu starter vi med venner og så kan vi evt. lave det du vil have som Plus feature.
Nogen skal jo betale for udviklingen :-)

Dbh Martin

Jeg synes at det er en rigtig god ide. Jeg vil ikke bryde personlig om at, alle bare kan skrive til mig på chatten.

Hvad har vi "PM" for? Wink 

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 21:31

Dobbelt post.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38

Hej Martin

Det kan ske at jeg er lidt gammeldags, men jeg synes ellers at PM systemet virker fint, til det segment.

Jeg kan godt se at nogle af de yngre bruger vil se en ide i det. Da de er van til at multitaske på en skærm, hvor vi andre "ældre" kun holder et vidue åben af gangen, og sådan at det dækker hele skærmen.

Og egentligt, så vil jeg mene at hvis det skal laves, så skal det absolut være forbeholdt for plus bruger, både dem man kan skrive til, og dem der kan modtage det.

/Kenneth

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 12:37

Jeg syntes det er en fed ide ;) 

Efter min mening, syntes jeg det sku laves så alle kan følge med :)? Ikke for high tech, og ikke for low tech ( hvis i forstår ). Det med facebook chatten ku nemt være den ide som alle ville kunne følge med i. Det er enkelt, klassisk und so weiter! Men os som ikke har Plus funktionen ku jo bare skaffe det, men så ku der måske laves noget så der er flere muligheder man kan lave hvis man var plus istedet for ikke plus? De funktioner ved jeg ikke helt s;? Der var vel nogle muligheder der ;)!

- Mads

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:46

Måske kan denne bruges?

Den er allerede brugt af mange - Ebuddy.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:09

Ja noget ala Facebook ville være godt.

retslig inkasso gratis inkasso og inddrivelse af gæld

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)