Efter 3 dages intensiv designing, programmering og
tekstskrivning. Har vi endelig fået vores hjemmeside op og køre! Du kan nu se
alle Artsi's referencer
, nyheder og meget andet på: http://artsi.dk/
Det tog sin tid, grundet af ekstremt meget arbejde (hvilket
jo kun er godt!), men vi er glade for endelig at have vores hjemmeside oppe og
køre, og vi håber at i synes det samme.
Synes siden er blevet super fed! Rigtig lækkert design - simpelt og elegant.
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Super rart at høre Christopher. Vi har fået meget positiv respons på overskueligheden og enkeltheden! Hvordan synes du navigation mv. er på siden? og ikke mindst load-tiden?
Synes det er en rigtig fed side, den har præcis den enkelthed og lækre design, som gør at man føler sig tilpas på siden og ikke bliver forvirret i hoved over for meget rod.
Jeg havde med det samme lyst til at kigge nærmere på siden og så synes jeg også lige jeg vil kommentere på jeres referencer, der er super flotte.
Har bare lige et spørgsmål: Hvordan ligger i prismæssigt?
Synes det er en rigtig fed side, den har præcis den enkelthed og lækre design, som gør at man føler sig tilpas på siden og ikke bliver forvirret i hoved over for meget rod.
Jeg havde med det samme lyst til at kigge nærmere på siden og så synes jeg også lige jeg vil kommentere på jeres referencer, der er super flotte.
Har bare lige et spørgsmål: Hvordan ligger i prismæssigt?
Tak for den fine ros! Det er vi glade for! Vi var selv glade for det endelige opsætning og opbygning! Men det handler jo i høj grad om det bliver godt modtaget!
Vi har ikke noget fast prisleje da opgaver er forskellige så smid mig en mail på nedenstående så skal jeg forsøge at komme nærmere på det ønskede og give et ummidelbart overslag.