Kanon flot, lækker og overskuelig, med en hurtig loadtid !!
Men hvordan kan den også blive andet end lækker med jeres hidtidige arbejde.
Jeg er jo heldigvis en af dem der har nydt godt af jeres tryllerier, så har i brug for en udtalelse til websitet, spørger i bare, jeg skriver gerne en til jer.
Vi ser frem til et dejligt år, hvor vi forhåbentlig kan hjælpe mange af jer - men at få et skræddersyet produkt, der dækker jeres behov!
Lige en sidste ting vi kan blære os med (med henblik på det nye AminoNyhedsbrev), så indeholder vores hjemmeside INGEN flash-elementer. Dvs. at smartphones kan vise siden fuldt ud funktionelt. (Vi har testet iPhone og Android).
Det er jo det mest fantastiske design jeg nogensinde har set, hvad er navnet på den fantastiske designer? og hvem har dog fundet på det fantatiske begreb "afsætningseffektiv"?
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
Det er jo det mest fantastiske design jeg nogensinde har set, hvad er navnet på den fantastiske designer? og hvem har dog fundet på det fantatiske begreb "afsætningseffektiv"?
Jeg var ved at tro at du ikke havde opdaget det ;) - Det er jo langt fra første gang.
Men hvordan er det han siger i Fona reklamen ? ...