Hejsa dejlige Amino'er.. For en lille uges tid siden, valgte jeg at sende et spørgeskema ud til samtlige emails, der er registreret på min annoncerings side.. Lige omkring 300 unikke emails, hvoraf 10 af dem var "fake-emails".. Nu omkring en uge efter, har jeg faktisk kun modtaget 10 svar på spørgeskemaet, hvilket er omkring 3%, har reageret på emailen.. Mit spørgeskema er lavet i Google Docs, som jeg derefter udsendte igennem min egen gMail-konto(Måske ikke det bedste, men hey, sket er sket..).. https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGtKbU5sNXZJWWhwT3VteVg5Ni1GS0E6MQ#gid=0
Er der nogen af jer, som ved hvorfor jeg har modtaget en så lav respons? |
Hej Mads.
Udover teksten er lidt svær at læse. Mener jeg der er for meget brugeren/modtageren SELV skal skrive og fortælle.
Giv dem flere afkrydsningsfelter og svarmuligheder, så de "bare" skal krydse af, og ikke tænke selv. Jeg tænkte også selv; Nej det her, ser ud til at tage lang tid, og derfor gider jeg ikke begynde.
Det kunne være en god ting, hvis du udloddede en gave eller en konkurrence, mellem dem der svarer tilbage.
Mvh
Michael Haahr