Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af facebook-side (27.000 medlemmer)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

jeg er ved at starte en side op omkring nye film og gossip osv, kan den brugesd der da det ville give et ryk med det samme, men kan jeg ikke sende ud til dem eller hvad, andre forslag til at booster en side hurtigt og få nogle medlmmer på siden, jeg kan sagtens lave konkurrencer

 

 

skriv til varerpartier@gmail.com med forslag og i må gerne skrive her om de 27000 medlemmer er noget værd for mig

 

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Som i al markedsføring skal der være kontekst. Udfordringen for enhver annoncør er at finde den rigtige avis, og det rigtige magasin at rykke ind i.

Den dyre reklame i Jagt & Fiskeri er bedre end den billige på side 28 i Urban... hvis du sælger havblink, men ikke hvis du sælger revisorydelser.

Det giver på mange måder sig selv, men folk stirrer sig igen og igen blinde på hvor mange fans der er. Det er det samme som at tænke at Jagt & Fiskeri ikke kan bruges, fordi oplaget er på 20.000 eksemplarer, mens Urban jo trykkes i 100.000.

(aner ik om jeg er i skoven med de oplag.. .just making a point Big Smile )

Køb mig. Så går jeg ind og råber i en megafon på Rådhuspladsen, at de skal blive fan af din nye side. på en god dag passerer der vel hurtigt 40.000 mennesker. Lyder det godt?... tjaaae

Hvis du sælger is i første sidegade ja. Hvis du sælger børnetøj over nettet nej.

Nærmest samme eksempel som det første, men her prøver jeg at minde om endnu en ting. Hvis folk går over Rådhuspladsen for at tage en hyggetur ned ad Strøget, så er tilbuddet i kontekst. Det passer med årsagen til modtageren er på Rådhuspladsen.

Kontekst er fuldstændig væk for en webshop. De næste mange timer er modtagerne ikke engang på nettet.

Så et hurtigt indspark her (ikke for at tage brødet ud af munden på dig som sælger siden), er at husk at se kontekst. Hvis du der sælger siden, finder nogen der har et produkt der matcher temaet. Så kan du sælge den for de 10-dobbelte.

Kunsten er at finde dem der har løsningen på det problem: at jeg altid kommer i tanke om noget, lige når jeg har slukket min pc

- om det er post-it noter, Ginseng til hjernecellerne eller noget tredie ved jeg sgu ikke. Måske er der ikke noget, men det kunne være fedt hvis der var et eller andet. Så kan du lave en handel hvor du bliver glad som sælgeren for den gode pris, og køber bliver glad, fordi de mange fans rent faktisk kan se en sammenhæng (kontekst) mellem sidens navn og det tilbud der bliver talt om.

pyyha, den var lang.. sry.. men håber det kunne bruges af alle. Det var i hvertfald målet.

Thomas Bigum

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne henvise til dette link:

http://www.linkedin.com/groupItem?view=&gid=3511627&type=member&item=35374122&qid=6ee2270b-48e8-4121-8409-006d2fd8bf5a&trk=group_items_see_more-0-b-ttl

Der er forskellige problemstillinger ved at sælge en fanpages..

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)