Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT har placeret min virksomhed i Det Centrale Fordringsregister pga en forløbig fastsættelse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et selskab (SMBA) der er stiftet 30.09.10 og som der aldrig har været nogen som helst aktivitet i. Jeg har indberettet moms digitalt for 3 og 4 kvt. 2010 med kr. 0 i alle felter. Selskabet er sendt til opløsning hos E&S for snart 2 mdr siden - uden der er sket noget.

Nu har jeg fået et brev fra SKAT der mener jeg skylder dem penge ud fra en foreløbig fastsættelse på moms.

Det virker helt sygt, jeg har jo indberettet og har kvitteringer på det, at der ikke har været hverken udgifter eller indtægter i virksomheden - der er ikke engang nogen bankkonto tilknyttet.

Er der nogen af jer der har oplevet noget lignende? Jeg synes det er helt sindsygt at SKAT helt åbentlyst ikke tror på mine indberetninger. Jeg har to andre selskaber (personligt og A/S) hvor der er aktivitet og der kører alt som det skal uden problemer.

Hilsen Anders

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:48

Ring til dem i morgen så kan du få den rigtige tilbagemelding! Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 20:56

Der er ikke andet at gøre end at ringe til dem og forklare dem problemet. Når du har kvitteringer, burde det være til at løse.

mvh
Michael

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)