Jo tak, det går fint her ( som de ville sige i Jylland ) :-)
Bare prøv at start med de bynavne i titles. Jeg har selvfølgelig satset på København som sådan, men tog lige nogle førstepladser med mere specifikke bydele bare ved at sætte deres navn ind i titles.
Når ens side bliver så stærk til sidst, så det bare at skrive et indlæg så dominerer du... næsten
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Du skal helt klart målrette det. Sidste år skulle jeg bruge en tømrer på Amager og jeg søgte selvfølgelig på søgeordskombinationen "tømrer Amager". Det ville ikke være faldet mig ind at søge på "tømrermester" og det ville heller ikke være faldet mig ind bare at skrive "tømrer" - netop fordi jeg foretrak en lokal.
Jeg fandt forresten også én - men det var i rubrikannoncerne i én af lokalaviserne...
Jeg får mange besøgende, som har søgt murer Odense, men ikke nær så mange på murermester odense. Men i det hele taget kommer der mange som har Odense med i søgesætningen.
Jeg tror som Emil at Google Places bliver stort, med stor fokus på det lokale
Jamen ligger også selv rimeligt godt placeret med søgeord kombineret med Slagelse.
Men det er jo lidt svært at få alle de mindre byer omkring Slagelse med, med mindre man enten keyword spammer siderne med bynavne, eller laver en masse undersider optimeret til disse byer, men det er jo mange byer hvis også man skal have en til hver kompetence for hver by.