Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeord kombineret med bynavne eller postnumre

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak, det går fint her ( som de ville sige i Jylland ) :-)

Bare prøv at start med de bynavne i titles. Jeg har selvfølgelig satset på København som sådan, men tog lige nogle førstepladser med mere specifikke bydele bare ved at sætte deres navn ind i titles.

Når ens side bliver så stærk til sidst, så det bare at skrive et indlæg så dominerer du... næsten

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:25

Jimi Hove:

Ja der bliver søgt meget på byer, også derfor Google Places har fået så stor værdi i søgeresultaterne.

Tro mig, det som vi ser nu er bare begyndelsen. Det bliver meget vildere!

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 23:27

Du skal helt klart målrette det. Sidste år skulle jeg bruge en tømrer på Amager og jeg søgte selvfølgelig på søgeordskombinationen "tømrer Amager". Det ville ikke være faldet mig ind at søge på "tømrermester" og det ville heller ikke være faldet mig ind bare at skrive "tømrer" - netop fordi jeg foretrak en lokal.

Jeg fandt forresten også én - men det var i rubrikannoncerne i én af lokalaviserne...

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:31

Ja, og konkurrence på lokal søgninger er jo minimal i forhold til det jeg ellers har lavet, så skulle være piece of cake jo.

Må vist bare se at komme igang med lidt mere lokalt optimering....:)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:15

Jeg får mange besøgende, som har søgt murer Odense, men ikke nær så mange på murermester odense. Men i det hele taget kommer der mange som har Odense med i søgesætningen.

Jeg tror som Emil at Google Places bliver stort, med stor fokus på det lokale

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:09

Jamen ligger også selv rimeligt godt placeret med søgeord kombineret med Slagelse.

Men det er jo lidt svært at få alle de mindre byer omkring Slagelse med, med mindre man enten keyword spammer siderne med bynavne, eller laver en masse undersider optimeret til disse byer, men det er jo mange byer hvis også man skal have en til hver kompetence for hver by.

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 18:52

Du kunne jo ogsaa overveje, om ord som: Sjaellend, Midtsjaelland, sydsjaellend, osv, kunne vaere muligheder?

/Nicolaj

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:50

Jep, bruger også Sjælland og Vestsjælland en del på hjemmesiden.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)