Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig markedsføring!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Min partner og jeg har nu fået vores projekt op!

Studie Reklame er nu kørende!

Alt information og løbende opdateringer kan ses påhttp://www.facebook.com/pages/Studie-Reklame-Et-bedre-studiemiljo/194270113922421 - ved at synes godt om eller - 

www.studiereklame.dk 

Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på det hele.

Hvis du skulle have interesse for at styrke din virksomhed inden for målgruppen 17-22. Så skriv en mail os - info@studiereklame.dk 

Vi håber at i følger projektet! På forhånd tak

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:59

Der står i første starter op fra august 2011 - er det korrekt?

Har i kun aftaler med skoler på djursland eller kommer der flere på sigt?

Mvh

Fra Aarhus C
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:19

Som udgangspunkt, synes jeg det ser fint ud, men det irriterer mine øjne at I skriver Du med cap. D, det samme med År :)

Så vil jeg mene, I skal have en til at læse korrektur på siden og 'glatte' jeres sætninger lidt ud, eksempelvis "Vi sætter stærk fokus på at overholde vores aftaler lige fra design til tidsperiode for kampangen." Der er mange af den slags, det forstyrrer.

Held og lykke.

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:28

Det er korrekt med August 2011. Grunden til det er at allerede sidst i marts begynder læseferien. Det betyder at 2. og 3 års ikke er på skolen. Det går ud over kundens kampange, hvilket skaber et negativt resultat. Det ønsker vi ikke og har som sagt valgt at starte op der. Lige nu er det Djursland. Vi er i stærkt udvikling og det kommer om ikke så lang tid rundt i landet! 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)