Nope, hvordan ordrene er kommet ind behøver han ikke at gemme! Hvilket er heldigt da masser af ordre bliver afgivet per telefon og det ville være uoverskueligt at skulle gemme alle de samtaler. Det er først når noget bliver et billag, at det indgår i regnskabet. Det er selvfølgeligt virksomhedens ansvar at billaget er udarbejdet korrekt, det gælder for alle virksomheder og jeg tror ikke her at webshops er specielt udsatte, og det er nok ingen sammenhæng imellem om de kan finde ud af at lave billag og hvor i verden de er hostet.
|
Lundsby:Hej Mikael
Jeg kan ikke forestille mig at du vil mærke hastighedsforskelle på om vi hoster fra Danmark eller Sverige.
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med folk går i billigt, og jeg kan forsikre dig om jeg ikke selv går i billigt, stortset alt hvad jeg har på er købt hos Strøm på Strandvejen. Det er lækre sager Mauro Griffoni, Commes des Garcons etc. lækkert, men dyrt.
Der hvor CloudSprout er smart er at de sætter folk flere skud for pengene, jeg mener at du i dit eget projekt har prøvet en del forskelligt og resultatet er sikkert blevet bedre hver gang, i værste fald case har du lært noget.
Det CloudSprout gør er bare at sætte dig istand til af lave flere forsøg, for sammen budget. I de fleste tilfælde giver det bedre resultater. Og ja, hvem vil ikke havde et bedre website/shop.
Selvfølglige kan der mærkes forskel vis hoster i sverig eller Danmark , jo tættere dine bruger på server jo hurtigere oploades siden og jeg betaler gerne den pris forskel da bruger meget går op i bruger oploader min side et par mikro sekunder hurtigere og det har bestemt en lille SEO værdi hvor server er placeret
Selvfølgelige har det en forskel hvor i sverig deres server er placeret hvor mange mikro sekunder ekstra der går om det er malmø eller Stokholm dog lige vel hvad dansker bor i Danmark derved korteste ping ved at have server i Danmark
Har før haft server i Tyskland og oplevet for lang ping op til et par sekunder
lige nu ligger min trafik for høj på nuværende side så ping er høj .så jeg skal have egen server