Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interessant side sælges! 28.000 besøg i januar..

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer!

Så er det UngMail's tur til at komme videre..

Systemet er specialbygget op omkring Wordpress, så der ligger alverdens muligheder bag.
Hele tilmeldingsdelen er sat op med MailChimp, hvor der også ligger et færdigtdesignet nyhedsbrev klar til udsendelse..

Der har kørt facebook-viral-spredning på siden, og det har i januar trukket 28.000 unikke besøgende..

Egentlig var det aldrig meningen at trafikken skulle komme så aggressivt, så jeg havde ikke lavet meget call to action. Derfor har det ikke skabt nogen indtjening, da jeg ikke kørte annoncering ind over..

Der er en mailliste tilknyttet på 50 tilmeldere med.

Masser af potentiale til en anderledes og mere troværdig mail-underholdnings-side som UngMail.dk..

Lad mig høre fra dig ;) Evt. på min mail nn Angel curomedia.dk

Mvh.
Nikolaj

Juusu here and Juusu there..

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 18:10

Med i handelen følger:

• Systemet (wordpress, MailChimp-bruger)
  • Designet (Curo Media.dk)
  • Domænet
  • De tilmeldte emails
  • Opsætning af det hele på din server, så du hurtigt er igang.

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 18:41

Hej

Det er nok den lavste konverteringsprocent jeg har set til dato.

CTR = 50/28000 = 0,0017%

Har målretningen været forkert eller mener du at det skyldes udelukkende dine call-2-action knapper.

De bedste hilsner

Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 18:45

Det har udelukkende skyldtes siden call to action, der har været meget skjult.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:45

Hvad betyder "Call to action" ? Af ren nysgerrighed. Synes ellers det er godt klaret med så mange besøgende over så kort tid

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 19:56

Dvs. at der er noget der fortæller den besøgende "gør dit, gør dat"..

Som f.eks. at tilmelde sig nyhedsbrevet.. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:12

det er jo ikke besøgene der giver penge , det kun vis de besøgene konventere godt og giver penge det er godt at have mange besøgene , plus ingen garanti man ved overtagelse forsætter det høje tal

hvad med at beholde siden lidt og vise nogle flotte tal så du kan få en god pris for siden , lige nu kan du ikke få meget , for du skal være yderste heldig vis anden lige skulle til at lave noget ligne side derved sparet webmaster udgift ved at købe din hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19

Nikolaj Nørbæk:

Der har kørt facebook-viral-spredning på siden, og det har i januar trukket 28.000 unikke besøgende.

Er oplysningerne fra google analytics ?

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 09:36

@Mikael Christiansen - jeg er helt enig med dig i at de besøgende skal konveretere for at skabe værdi, men dét at der allerede er så mange besøgende er en god faktor..
Det er klart der skal arbejdes med siden, men som du selv siger, er det en fed måde at spare webmaster-udgifter og komme hurtigt i gang på. :)

@Mark Andersen, ja oplysningerne er fra Google Analytics.. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:56

jeg har prøvet at få langt over 28.000 unikke besøgene om dagen  ved nogle nyheder bl.a. på facebook nogle lagt links der , men når det ikke gav nogle kunder var de besøgene  ingen værdi , i hvert fald mig vis jeg har fået mange besøgene facebook har det f.eks. været tjek dette billedet og de har sidet og chatte , da det er et social medie facebook kan der komme mange der bare kigger som det er sket med mig

derved vigtigt du viser de besøgene der kommer til siden er kunder ikke bare kliks , vis du vil have en mere pris grundet dette besøg tal , med regn med de fleste kun kigger på hvad siden er  lavet i og hvordan og derved regn 0 kr i mere pris ved dette høje besøg tal , grundet det gav 0 kunder

Dog vis siden er svær at konventere til kunder ja så kan det kræve du få en trafik aftale før der kommer mange kunder derved en ekstra udgift vis det kræver dette antal besøgene skal stige før det giver kunder

Så vis det nuværende kunder kan give penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)