Hej, Jeg søger lidt expert hjælp som I sikkert kan give herinde. Jeg har for få dage siden startet en hjemmeside inden for en speciel niche. Grundet copy-cats og den p.t. ikke-eksisterende konkurrence på det danske markede kan jeg ikke komme nærmere ind på den. Udover at sige, ideen er snuppet fra det italienske markede. Produktet der sælges købes normalt kun i butikker, og som den første i Danmark tilbyder jeg dette online. Månedlige direkte googlesøgninger for køb af dette produkt er over 10,000 kun for Danmark+dansk sprog. Hvorfor der endnu ikke er nogen på det danske markede der har samme produkt til salg er jeg virkelig ikke klar over. Jeg har formodenligt bare været heldig at ramme et super specielt produkt som der er stor efterspørgsel om uden andre egentlig har været opmærksomme på det Domænet er et .com men hjemmesiden er på dansk. Her er lidt data for de sidste 4 dage. Udgifter adwords: ca. 55-65kr dagligt. Salg: ca. 700kr dagligt Altså i alt en daglig fortjeneste på 600kr, over de sidste 4 dage, siden første dag siden startede. Der er gjort intet for markedsføring udover en meget målrettet adwords kampagne + facebook. Dagligt arbejde: ca. 30 min. Mit spørgsmål - Hvordan kan jeg sælge denne side (f.eks. gennem Amino) uden jeg næste dag har 20 copycats der opretter en lign. side og skaber kæmpe konkurrence - som p.t. er IKKE-eksisterende. Ja det er korrekt. Jeg har p.t. INGEN konkurrence på dette produkt i Danmark. Desværre er der intet der forhindrer andre i at starte præcist det samme med få omkostninger, når de først har set min ide og det produkt der sælges. Så hvordan finder jeg en eventuel seriøs køber? - Hvorfor jeg sælger? - Jeg kører naturligvis siden i mindst 1 måneds tid frem så der kan fremvises en fast indtjening, og at den ikke bare sælges pga et 4 dages "godt run". |
Der vil altid komme konkurrence hvis noget er godt, men konkurrence er skam ikke dårligt.
Jeg kunne godt tænke mig at høre mere, så du kan kontakte mig på vovol@ofir.dk
Mvh Jimmi