Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af yderst profiterende idé + side?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du selv er inde på, så er det fuldstændig umuligt at vurdere værdien af websitet før, det har kørt minimum en månedstid. Selv ville jeg ikke investere de store penge før, at jeg havde flere måneders fakta at forholde mig til. Vil jo garanteret også give dig en bedre pris på længere sigt - såfremt udvikingen fortsat er positiv! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 19:20
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis der ikke ligger dokumentation minimum 6 mdr. tilbage med dokumenteret regnskab verificeret af en revisor bør I holde fingrene væk.

Jeg siger ikke, at der ikke er muligheder i dette her, men chancen for at tabe hele investeringen lige ud i wc'et er ret stor.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 19:27

Smid gerne en PM, jeg er meget interesseret!

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan ikke beskytte sig fra konkurrenterne for evigt. Malk siden så længe du kan, og sælg lige før salget topper. Eksempelvis lige før der kommer en ny iPhone, eller hvad produktet nu er.

Hvis der er tale om et produkt, der i princippet varer evigt, ville jeg beholde siden og omstrukturere/automatisere siden, og nyde den passive indtægt. Eventuelt ansætte én til at videreudvikle den, eller på anden vis holde én fod indenfor i projektet.

Under alle omstændigheder vil jeg ikke anbefale dig at dele ideen nu, mens projektet stadigvæk er nyt. Jeg havde den ene af de to første iPhone 4 sider, da rygterne først begyndte at svirre. Nu findes der cirka fem milliarder danske iPhone 4 sider, og alle tænkelige iPhone 5 domæne-kombinationer er også reserveret af ivrige iværksættere.

Pointen er: Amino er et skønt sted, men nogle kort bør du holde RIGTIG tæt på kroppen. Dine konkurrenter viser ingen nåde, og kopierer raskt væk dit koncept til ukendelighed, og indtil markedet er mættet, som det er tilfældet med iPhone-sider pt.

Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 19:31

Vi vil også gerne have en PB - det kunne måske være noget for os.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:11

Mon ikke der findes et dokument, som en interesseret køber kan udfylde, så du kan hive ham i retten, hvis han opretter samme side eller sælger samme produkt 3 mdr. senere!?

En ny ejer af siden, vil jo nok også kræve det samme af dig, hvis han skal være sikker på, du ikke laver samme nummer..!?

Mvh

Michael Haahr

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:22

Hej

Oplægget lyder meget spændende - og det ser ud til at du har fået vakt folks interesse. Jeg er p.t. på udkig efter en allerede etableret web-shop - så smid mig en PB, så kunne det jo være.....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:09

Hvor mange mon der har kopieret ideen der har fået en PM vis ideen er så god , mit råd sats og atter sats på din egen ideen og viser det sig som en super succes sælg ideen for flere millioner eller forsæt med at tjen masser af millioner på siden , så du hurtigt kan blive millionær

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)