www.boosterplug.com startede som et motorcykel relateret hobbyprojekt, men er blevet en rigtig god succes med en stabil omsætning og en eksportandel på 98-99 %. Det er tid til at få lavet en mere professionelt udseende hjemmeside, og jeg er helt bevidst om at jeg skal have nogen til at designe den. Samtidig vil jeg gerne have nogle flere funktioner (Se længere nede) På designsiden skal der et mere professionelt look på, og alle de nørdede forklaringer og udregninger skal lidt i baggrunden. De skal stadig være tilgængelige for dem der vil have den fulde forklaring, men eftersom at mit produkt nu er almindeligt accepteret som en god løsning er det overkill med så lange forklaringer til alle besøgende. Men jeg vil gerne have fjernet hobbypræget fra mit produkt, som nu er et færdigudviklet og produktionsmæssigt outsourcet produkt På funktionssiden har jeg følgende ønsker:
Mit første spørgsmål er: Skal/kan design og funktionallitet (programmering) laves af samme person, eller er det typisk to helt separate opgaver ? Jeg har tidligere haft en Scannet webshop og var godt tilfreds med den. så jeg har kikket på Scannet's webshop2, og den ser ud til at kunne klare de funktionelle ting. Men er det den rigtige løsning eller findes der bedre alternativer ? Jeg bør vel lige nævne at jeg godt kunne tænke mig at beholde www.boosterplug.com domænet hos mig selv, fordi jeg bruger webmail'en meget, og har hosted en del billeder som jeg bruger i forumindlæg. Vil det forhindre at jeg bruger en lejet webshop løsning der typisk er hosted hos udbyderen ? Det var vist det hele MVH /Jens |
Du kan garanteret få nogle gode inputs her. Men må jeg anbefale dig at gå ind på http://brugertest.nu/ - så får du brugernes oplevelser på video og deres kommentarer i real-time. Det er simpelthen super smart. Tjek evt. deres 2 min. intro video.