Joo det nok lidt rigtig:) men hvis du sammenligner med dating.dk eller andre kendte sider... Det skal være de grundlæggende ting som man skal bruge på en datingside. oprette profil, chat, betaling.. ville bare høre om man taler 15000 eller 300000 kr
tak
Som Anders siger er det lidt som at købe en bil. Ja du kan formenligt godt finde noget open source, som en villig-gut kan gøre brugelig med Paypal for 15-20.000 kr - men skal de være super professionelt, dankort-betaling, support håndtering via tickets, valideringsled af profiler - måske validering af profilbilleder? - udvikling af forskellige metoder til at undgå spam profiler osv.
Du er velkommen til at sende mig en specifikation af hvad du vil have, så kan jeg sagtens give dig et overslag.
Du skal beskrive:
Hvad skal brugerne kunne - profil, gæstebog, privatbeskeder, chat osv.
Hvad skal du som ejer kunne - valider profiler, tjekke omsætning, oversigt over faktura, opgørelser osv.
Betaling - Paypal, dankort, ewire, Google Checkout ?
Design
Men skal jeg være ærlig, tror jeg ikke at du kan komme igang for under 50.000 kr med mindre du virkeligt finder en villig programmør, som bare til have omsætning :-)
(alle pris gætterier er eksl moms)