Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP:) Har en ide til en datingside..,,,

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle som ved hva en datingside ca koster at lave...???

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 19:33

Det kommer an på, hvilke funktioner den skal have, og om den skal være kodet fra bunden. Du kan sikkert finde utallige færdiglavede datingportaler, der bare skal konfigureres og tilpasses.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Med hensyntagen til din omfattende kravspecifikation du fremlagde i dit ovenstående indlæg vil jeg gætte på 1,2.

Svaret er cirka lige så seriøst som dit spørgmål.

Hint: Hvis du vil have et fornuftigt svar må du hoste op med noget mere information om hvad det egentligt er du vil have lavet...

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 19:50
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hej Anders

Som moderator vil jeg mene I burde guide og vejlede folk til at få det bedste ud af Amino.

Jeg mener det du gør der er SÅ nedladende og hvem giver dig magten til at vurdere om trådholders spørgsmål er seriøst eller ej???

Du burde i stedet guide til hvad han skulle gøre, for det er ikke alle der bare kan poste et oplæg som alle andre vil "have" det.

Syntes virkelig det er dårlig stil og en dårlig tone du skaber her.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 20:06

Det kan koste lige fra 0 kr (hvis du finder et open source script og selv sætter det hele op) til xx.000 kr. hvis du vil have hjælp/bygget det op fra bunden af.

Så du skal gøre op med dig selv, om du vil outsource opgaven fuldt ud, eller selv prøve at tage affære. Prøv at se denne liste igennem: http://sourceforge.net/search/?q=dating&fq[]=trove%3A183 - der er masser af bud på scripts som vil kunne løfte opgaven.

Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:08

Joo det nok lidt rigtig:) men hvis du sammenligner med dating.dk eller andre kendte sider... Det skal være de grundlæggende ting som man skal bruge på en datingside. oprette profil, chat, betaling.. ville bare høre om man taler 15000 eller 300000 kr

tak

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimmi :

Hej Anders

Som moderator vil jeg mene I burde guide og vejlede folk til at få det bedste ud af Amino.

Jeg mener det du gør der er SÅ nedladende og hvem giver dig magten til at vurdere om trådholders spørgsmål er seriøst eller ej???

Du burde i stedet guide til hvad han skulle gøre, for det er ikke alle der bare kan poste et oplæg som alle andre vil "have" det.

Syntes virkelig det er dårlig stil og en dårlig tone du skaber her.

Undskyld at jeg udover at være moderator, også tillader mig at deltage i den daglige debat her på Amino som privatpersonen Anders...

Jeg må indrømme at jeg har svært ved at tage indlæg som det denne tråd startede med seriøst, det svarer jo ganske enkelt til at sige "Hvad koster en bil?" og det må de fleste altså kunne se ikke er synderligt konstruktivt.

Man kan altid være uenig i mit ordvalg og formulering, og det skal du da være velkommen til.

Ligeledes er samme spørgsmål, med varierende ordvalg indenfor udvikling af software stillet mange gange før her på Amino, så med lidt søgen burde vedkommende hurtigt kunne have set at man ikke kan svare på et så åbent spørgsmål.

Så ja, jeg tillod mig at tillægge mig en lettere ironisk vinkel, og det faldt åbenbart dig for brystet.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 20:35

Du skal skam ikke undskylde, men du skal huske på at du bliver aldrig "bare" Anders for alle os nye. Der står moderator på din profil og også når du svarer så derfor vil du have den status ;-)

Jeg kan da være enig med dig, at sådan et oplæg ikke giver så meget, men man skal huske på der kommer nye til og de samme spørgsmål vil komme hele tiden lige så længe Amino eksisterer og det er jo logisk når der kommer nye folk til.

Husk det skrevne bliver tit modtaget med en negativ tone, så var det en positiv ironisk vinkel du ville have, so ville en ;-) gøre underværker ;-)

Husk på, at du vil altid have en status herinde og du vil få de samme spørgsmål de næste 30 år ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42

kajfraårhus:

Joo det nok lidt rigtig:) men hvis du sammenligner med dating.dk eller andre kendte sider... Det skal være de grundlæggende ting som man skal bruge på en datingside. oprette profil, chat, betaling.. ville bare høre om man taler 15000 eller 300000 kr

tak

Som Anders siger er det lidt som at købe en bil. Ja du kan formenligt godt finde noget open source, som en villig-gut kan gøre brugelig med Paypal for 15-20.000 kr - men skal de være super professionelt, dankort-betaling, support håndtering via tickets, valideringsled af profiler - måske validering af profilbilleder? - udvikling af forskellige metoder til at undgå spam profiler osv. 

Du er velkommen til at sende mig en specifikation af hvad du vil have, så kan jeg sagtens give dig et overslag. 

Du skal beskrive: 
Hvad skal brugerne kunne - profil, gæstebog, privatbeskeder, chat osv.

Hvad skal du som ejer kunne - valider profiler, tjekke omsætning, oversigt over faktura, opgørelser osv.

Betaling - Paypal, dankort, ewire, Google Checkout ?

Design

Men skal jeg være ærlig, tror jeg ikke at du kan komme igang for under 50.000 kr med mindre du virkeligt finder en villig programmør, som bare til have omsætning :-)

(alle pris gætterier er eksl moms)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45

Anders Christensen:

Jeg må indrømme at jeg har svært ved at tage indlæg som det denne tråd startede med seriøst, det svarer jo ganske enkelt til at sige "Hvad koster en bil?" og det må de fleste altså kunne se ikke er synderligt konstruktivt.

Man kunne også bare spørge, hvilken bil de nu var interesseret i :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)