Det er også et spörgsmål om anständighed og forretningsmoral. Jeg tvivler på at TS anbefaler dette firma til sine kollegare. Hvis firmaet har anständighed så tager de betalt for nogle timer til fejlsögning. De er også nogle klamphuggere da de ikke kan få fat i orginaldele når andre kan.
|
Lastbil på værksted uden fejlen løses = 20.000kr
|
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Men der er stadig ingen, der nægter at modtage firmaets ydelser. Det er firmaet der ikke kan finde ud af at finde adressen, og derfor afleverer pakken til afsender, og alligevel skal have penge for at aflevere pakken. |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Welstrom min pointe er at han ikke kørte til Sverige men bare opgav efter nogle timer da det var for besværligt. Helt ærligt man kan da ikke påtage sig en opgave som man ikke magter eller har evner til og så bare sende en faktura. Welstrøm jeg vil gerne lave alt dit regnskab for 2.500 monse
|
Klag over denne regning spec. hvis du kan fremsende den andens værksted regning som bevis at det kunne laves så for de ikke dækket deres regning måske materialer. |
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Jeg ville tage regningspecifikationen og hoppe forbi 2-3 andre værksteder som kan vurdere om det er fair eller ikke. |