Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lastbil på værksted uden fejlen løses = 20.000kr

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Weltström:
@monse. Hvis han var kørt derop og havde forsøgt at aflevere pakken. Måske modtager nægter og aftalen var at modtager skulle betale det va det jeg mente. Pointen var sådan set at hvis der ikke er aftalt forinden hvad der skal betales for er det svært at komme efter noget. Man kan diskutere størrelsen p regningen osv. Men de har jo arbejdet på bilen. De har forsøgt siger de....

Det er også et spörgsmål om anständighed og forretningsmoral.

Jeg tvivler på at TS anbefaler dette firma til sine kollegare.

Hvis firmaet har anständighed så tager de betalt for nogle timer til fejlsögning.

De er også nogle klamphuggere da de ikke kan få fat i orginaldele når andre kan.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 21:56
@Michael_N1973. Helt enig. Men det var ikke spørgsmålet...

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 21:56

Weltström:
@monse. Hvis han var kørt derop og havde forsøgt at aflevere pakken. Måske modtager nægter og aftalen var at modtager skulle betale det va det jeg mente. Pointen var sådan set at hvis der ikke er aftalt forinden hvad der skal betales for er det svært at komme efter noget. Man kan diskutere størrelsen p regningen osv. Men de har jo arbejdet på bilen. De har forsøgt siger de....

Men der er stadig ingen, der nægter at modtage firmaets ydelser. Det er firmaet der ikke kan finde ud af at finde adressen, og derfor afleverer pakken til afsender, og alligevel skal have penge for at aflevere pakken.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:06

Weltström:

Welstrom min pointe er at han ikke kørte til Sverige men bare opgav efter nogle timer da  det var for besværligt.

Helt ærligt man kan da ikke påtage sig en opgave som man ikke magter eller har evner til og så bare sende en faktura.

Welstrøm jeg vil gerne lave alt dit regnskab for 2.500 Big Smile

monse

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 06:28

Klag over denne regning spec. hvis du kan fremsende den andens værksted regning som bevis at det kunne laves så for de ikke dækket deres regning måske materialer.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville tage regningspecifikationen og hoppe forbi 2-3 andre værksteder som kan vurdere om det er fair eller ikke.
Hvis de 2-3 værksteder synes det er helt i hampen, så konfronter dit værksted med det.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)