Hej Amino'er!
Jeg håber en herinde evt kan vide lidt om dette emne. Jeg har et vognmandsfirma i Randers, og har lige haft en af mine nyindkøbte lastbiler (en ældre sag fra 1988) nede ved mit lokale værksted for at få lavet bagbremserne, da den ene bagbremse slet ikke virkede. De havde bilen i nogle dage, og ringede til sidst og fortalte mig, at de havde forsøgt at reparere den med nogle dele fra en Mercedes, men at dette ikke lykkedes - og de kunne ikke skaffe de originale dele. Så jeg måtte hente min lastbil hos dem, da de ligesom gav op herfra. Efterfølgende har jeg forhørt mig ved et andet værksted, som oplyste mig pris på de originale reservedele og bestemt mente, at de kunne få dem hjem. Pris pr hjul 4500+moms for delene. For en uges tid siden modtog jeg så regningen fra mit lokale værksted - Den løber op i 20.000kr... En regning, jeg ikke er glad for at skulle betale, når nu de påtog sig opgaven, men ikke løste den. Jeg fik bilen tilbage i sammen stand som da jeg kørte den derned. Så ved det andet værksted, jeg forhørte mig ved, kunne jeg få skiftet begge bagbremser incl originale dele og det hele for omkring 15.000 kr...
Mit spørgsmål er så nu - Har jeg ret til at gøre indsigelser mod denne regning? Eller bliver jeg nødt til at betale den?
Håber nogen kan guide mig lidt her :) |
Lastbil på værksted uden fejlen løses = 20.000kr
|
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Hvis jeg bestiller SEO hos dig, og du ikke kan optimere min hjemmeside yderligere - skal jeg så betale? |
|
Det er vel ikke modtager der nægter noget. For at blive i dit sprog, så er der bestilt en levering, men kurerselskabet kan ikke finde adressen og kører pakken tilbage til afsender. De vil dog alligevel have penge for at aflevere pakken. Det lyder sgu ikke fair.... |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Timer: 20 stk i alt 8040 + moms Lærlingetimer: 15 stk i alt 3075+ moms Så i runde tal 14.000 for arbejdstimer incl moms.
Så er der blevet brugt diverse materialer. Og så har de udleveret nogle dele (Som også står på denne regning)
Men de har dog også nået at skifte vinduesviskere på de 35 timer :P |
|
|
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts