Hej aminoer Er lidt grøn inden for opstart af hjemmeside....søger derfor hjælp dertil. Jeg er ved at opstarte et velgørenheds projekt og dertil skal der oprettes en hjemmeside... Hvor er det bedst? Har haft kigget mod Modx som dog laver design forslag. Frihjemmeside lyder ret dyrt med henblik på deres support..... Maxiweb fattede jeg minus af , da domænenavnet efter deres mening var optaget.. men hvilket det ikke er andre steder???? På sigt ser jeg gerne at jeg selv kan justere på siden.... da pengene i mit projekt ikke skal bruges på en hjemmeside men til børn og unges fremtidige udvikling. Håber på støtte og forståelse.... Mvh hilsen Delle1974 Kommende iværksætter
|
Søg til opstart af website
tak... kigger lige på den.. Nogen der ellers kender til surftown |
Hej Delle, Et website der skal opfylde dine behov, lyder som en meget simpel hjemmeside. Hvis du fremtidigt selv skal kunne rette og redigere tekst, indsætte ny billeder, oprette nye sider og menupunkter, så vil jeg mene at det bedste og mest brugervenlige system vil være en WordPress løsning. Jeg kan lave en professionel hjemmeside, med unikt design, som du selv er med til at forme som du vil have det, for kun 5.000 kr. Hvis det har din interesse, hører jeg meget gerne fra dig. Mvh. Mikkel Schmidt Ps. Du kan se referencer på vores hjemmeside, under showroom. |
anbefaler http://web.gratisdns.dk/ og http://www.netplads.dk/web/ /JG |
Et forslag:
Domæne og webhotel hos webhosting.dk (ca. 200kr årligt) Hjemmeside hos www.sturmglas.dk 2999kr inkl. moms og 6 mdr support (ikke låst system) |
Jeg benytte faktisk både Meebox og Surftown :-)
Surftown: Har gjort det okay indtil videre, men har været meget svært og benytte deres 1click system, men selve hotel og brugerfladen er super nem og overskuelig.
Meebox: Har kanon kundeservice og svare også i weekender :-) Ikke helt så enkelt brugerflade som surftown, men nem 1click system
Begge selskaber kan bruges til dit formål uden problemer :-)
Mikkel |
Hej Delle1974 Kan måske hjælpe dig en lang vej med hensyn til dit projekt. Hvis det er et velgørenheds projekt, kommer det ikke til at koste dig andet end domænet gebyret. Seng mig en mail med lidt info, så vender jeg tilbage hurtigst muligt. Jeg er altid frisk på at hjælpe en god sag. Lasse @ Vesdia.dk Dbh: Lasse Vesterskov |
Mobilabonnement og aviser - #retrostil
Hej Delle1974 Siden det er et velgørenheds projekt, så vil jeg gerne tilbyde dit et rigtig godt tilbud fra det firma jeg kommer fra. Jeg arbejder hos Easy Solution, og vi kan lave en professionel løsning til dig, der er komplet. hvis det er en hjemmeside med 3-4 menuer og lidt ekstra, vil vi kunne lave en løsning til dig for 1000 kr eksl. moms. Denne pris er eksklusiv og speciel for dig, fordi du vil lave et velgørenhedsprojekt. Hosting sørger vi også for, dog er dette en ekstra pris, uden vi har fortjeneste på dette. Vi bruger primært surftown, da vi har rigtig gode erfaringer med dem.
Venlig hilsen
Anru N. Easy Solution +45 30 43 53 78 kontakt@easy-solution.dk http://easy-solution.dk
|
|