Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søg til opstart af website

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Delle1974:

Hvor er det bedst? Har haft kigget mod Modx som dog laver design forslag. Frihjemmeside lyder ret dyrt med henblik på deres support..... Maxiweb fattede jeg minus af , da domænenavnet efter deres mening var optaget.. men hvilket det ikke er andre steder????

Hej Kommende iværksætter,

Jeg vil da meget gerne høre om, hvad du har søgt på - som var optaget. Vi vil meget gerne have fejlen rettet. Du er altid MEGET velkommen til at skrive til supporten, eller fange os på livechatten :-)

Glæder mig til at høre fra dig!

Dbh
Jannik - MaxiWeb.dk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:00

Jannik Hansen:

Delle1974:

Hvor er det bedst? Har haft kigget mod Modx som dog laver design forslag. Frihjemmeside lyder ret dyrt med henblik på deres support..... Maxiweb fattede jeg minus af , da domænenavnet efter deres mening var optaget.. men hvilket det ikke er andre steder????

Hej Kommende iværksætter,

Jeg vil da meget gerne høre om, hvad du har søgt på - som var optaget. Vi vil meget gerne have fejlen rettet. Du er altid MEGET velkommen til at skrive til supporten, eller fange os på livechatten :-)

Glæder mig til at høre fra dig!

Dbh
Jannik - MaxiWeb.dk

Hvad er domæner til "Dagspriser"?

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 15:31

Hej. 

Jeg har tror jeg har en løsning til dig som vil være billig, og det er et system som er meget nemt at opdatere i. Nemmere end Joomla, Umbraco, Typo3, Wordpress og alle de andre ... 

Skriv lige en mail på twist(a)twistwork.dk hvis du vil ha' et dybdegående svar ...

Vh. Morten Hyldgaard 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53

Kristian Konradsen:

Hej Kristian,

Det er vores nye måde at sælge domæner på. Hvor tit ser du måske domæne-priserne ændre sig hos web-udbyderne i danmark? Ihvertfald ikke nær så tit, bezinpriserne vel ?

Det er det vi vil gøre op med, og sælge billige domæner, hvor priserne skifter alt efter vores vurdering af markedet :-)

Det er webhotel - på en ny måde :-)

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for alle jeres henvendelser,  er utrolig glad for støtten, til mit livsprojekt.. Vil lige kigge nærmere på det... og vender derefter tilbage.

Hvis nogen af jer også er inde over noget CSR vil jeg gerne formidles om det.

PS: Jannik Hansen

Vil lige meddele dig at det var min fejl....

Domænet er optaget....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:44

Delle1974:

PS: Jannik Hansen

Vil lige meddele dig at det var min fejl....

Domænet er optaget....

Det fortjener 5 stjerner :-) Det er stort af dig, at melde tilbage :-) Tak for det - og held og lykke med dit projekt :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 08:58

Jannik Hansen:

Kristian Konradsen:

Hej Kristian,

Det er vores nye måde at sælge domæner på. Hvor tit ser du måske domæne-priserne ændre sig hos web-udbyderne i danmark? Ihvertfald ikke nær så tit, bezinpriserne vel ?

Det er det vi vil gøre op med, og sælge billige domæner, hvor priserne skifter alt efter vores vurdering af markedet :-)

Det er webhotel - på en ny måde :-)

Det er da godt nok noget mærkeligt noget med at i skifter priserne efter jeres vudering. Hos webhosting.dk kan du få domæner til en fast billig pris på 48,75. 

Og hvad skulle havde indflydelse på domæne priser. Prisen er jo fast fra udbyderen. Der er jo en grund til at benzinpriserne er forskellige hver dag.

Grunden til de skifter bliver afgjort hvor stor efterspørgsel der er, og om der er fundet nye reserve af olie. Olien er nemlig ikke uendelig, derimod domæner er faktisk uendeligt!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25

Kevin, praktisk talt alle andre domæner end .dk - betaler man som udbyder i dollar... Dollar kursen skifter hver dag :-) Ikke at vi følge dollar-kursen, men vi kigger på indtjening-udgifter, og sætte en fornuftig prissætning i søen :-) Vi har adskillige gange allerede, faktisk solgt domæner til noget der er tæt på vores kostpris.

Det er blot en ny måde at købe domæner på :-) 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)