Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det billigste sted at købe .DK domæner?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

I det sidste stykke tid har jeg købt mine .DK domæner hos Webhosting.dk, der før solgte dem for blot 38,75 kroner. 

Det ser ud til at de ikke gør det mere, og så ville jeg gerne lige høre, om nogle af jer kender et sted, hvor man kan købe dem billigt? Jeg søger ikke noget hosting tilknyttet, men blot domænenavnet. Jeg synes godt nok GratisDNS.dk tager Å-priser for det.

Har prøvet at kigge på det hos min nuværende host, UnoEuro.com, men de vil også gerne lige kræve €8,05 for oprettelse af en DNS-service.

Er godt klar over, at det har været oppe på Amino et par gange før, men synes ikke jeg kunne finde et svar på et godt alternativ. :-)

Mvh

Daniel Lomholt

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 07:57

Hej Daniel

Jeg bruger GratisDNS til alle mine domæner, for så har jeg styr på alle og der er en nem brugerflade, så jeg nemt kan styre både e-mail, domæner og subdomæner.

Det er alle pengene værd (99 kr. pr. dk domæne).

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:03

Kim:

Jeg bruger GratisDNS til alle mine domæner, for så har jeg styr på alle og der er en nem brugerflade, så jeg nemt kan styre både e-mail, domæner og subdomæner.

Interresant, Kim, Daniel skriver rent faktisk i sit indlæg at syntes at GDNS tager ågerpriser for domæner, så det betyder nok at det ikke er der han vil købe dem der! læste du overhovedet hvad han skrev? ;-)

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 08:13

Tak Henrik, du er vist lidt gnaven her til morgen:-)

Jeg prøver bare at påpege, at alt jo ikke handler om penge.

Ha en super dag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:19

Hej Daniel, 

Kostprisen for et dk-domæne er 36 kr plus moms - så når nogle sælger det til 38,75 - så er det vidst virkeligt et spørgsmål om kampagne ;-)

Vi sælger domæne til dagspriser - lige pt koster dk domæner under 79 kr inkl moms :-) Oprettelse er gratis, og inklusiv får du 50 mb webhotel/5 email, hvis du nu skulle få brug for domænet til små ting ;-)

Du kan kigge forbi! www.maxiweb.dk

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 09:14

www.loopia.se

xxx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:48

Jannik Hansen:

Hej Daniel, 

Kostprisen for et dk-domæne er 36 kr plus moms - så når nogle sælger det til 38,75 - så er det vidst virkeligt et spørgsmål om kampagne ;-)

Vi sælger domæne til dagspriser - lige pt koster dk domæner under 79 kr inkl moms :-) Oprettelse er gratis, og inklusiv får du 50 mb webhotel/5 email, hvis du nu skulle få brug for domænet til små ting ;-)

65 kr inkl moms resten af dagen - for .dk domæner :-)

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 10:13

Tak for svaret allesammen :-) 

Fandt ud af at Webhosting.dk sælger til 48,75 hvilket stadig er ret billigt :P 

Jannik Hansen:

Jannik Hansen:

Hej Daniel, 

65 kr inkl moms resten af dagen - for .dk domæner :-)

Tak for det - men webhosting.dk var trods alt billigere :)

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:18

Daniel Lomholt:

I det sidste stykke tid har jeg købt mine .DK domæner hos Webhosting.dk, der før solgte dem for blot 38,75 kroner. 

Jeg var lige inde for at tjekke webhosting.dk, da de er med på min webhotel oversigt, og evt. prisstigninger skal naturligvis opdateres :-)

Prisen for domæne inkl. hosting er den samme som i oversigten, så ingen ændring der.

Prisen for domæne uden hosting er 39 kr. eksl. moms. Jeg kender ikke førprisen, men du skriver 38,75 så det tyder på en stigning på 25 øre... Ikke alarmerende i min verden.

Måske er du kommet til at vælge et produkt inkl. hosting og dermed fået en højere pris?

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 10:21

Hejsa

jeg bruger Gigahost.dk

her koster et års hosting 250 kr men her kan du så hoste lige så mange domæner du vil

og det koster kun 45 kr for et domæne

Hilsen

Kenya Safari Rejser

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)