I det sidste stykke tid har jeg købt mine .DK domæner hos Webhosting.dk, der før solgte dem for blot 38,75 kroner.
Jeg var lige inde for at tjekke webhosting.dk, da de er med på min webhotel oversigt, og evt. prisstigninger skal naturligvis opdateres :-)
Prisen for domæne inkl. hosting er den samme som i oversigten, så ingen ændring der.
Prisen for domæne uden hosting er 39 kr. eksl. moms. Jeg kender ikke førprisen, men du skriver 38,75 så det tyder på en stigning på 25 øre... Ikke alarmerende i min verden.
Måske er du kommet til at vælge et produkt inkl. hosting og dermed fået en højere pris?
Du må da gerne sige mig, hvor du har set det henne. Jeg har ikke kunnet finde det til 38,75 kr i dag på deres side.
Du må da gerne sige mig, hvor du har set det henne. Jeg har ikke kunnet finde det til 38,75 kr i dag på deres side.
Jeg nævner 39 kr. eksl. moms. hvilket er det samme som 48,75 kr. inkl. moms, som dit screenshot viser.
Jeg kender som sagt ikke førprisen på ren domæne, men jeg formodede at de 38,75 kr. var eksl. moms. Hvis de før kostede 38,75 inkl. moms, så har de solgt dem billigere end indkøbsprisen hos dk-hostmaster (så vidt jeg er orienteret).
Jeg nævner 39 kr. eksl. moms. hvilket er det samme som 48,75 kr. inkl. moms, som dit screenshot viser.
Jeg kender som sagt ikke førprisen på ren domæne, men jeg formodede at de 38,75 kr. var eksl. moms. Hvis de før kostede 38,75 inkl. moms, så har de solgt dem billigere end indkøbsprisen hos dk-hostmaster (så vidt jeg er orienteret).
Fair nok - beklager, jeg forstod det forkert, så :-)
Jeg tror bare jeg køber hos dem - det er jo trods alt stadig ret billigt.