Mht Jylland så vil jeg sige, at hvis jeg kan ta' fra Aalborg til København for at undervise, så kan andre vel også ta' til København for at lære. En retur-billet Aalborg-København koster 400,- og man kan trække den fra i skat
Jeg har taget til undervisning i både USA og England, så jeg synes det er lidt vanvittigt at folk ikke gider ta' til København. Tænk, hvis man kan hæve sin konverteringsrate med 10%, sænke sit AdWords-budget med 10% og hæve sine besøgstal med 10% så er den køre-/tog-/flytur da hele "besværet" værd.
Well - er man stavnsbunden i Jylland, så er der jo Shopcamp, der bliver holdt i det jyske (og nej - der er ingen planer om at flytte det til Nordjylland) .
Håber at se flere jyder d. 9. marts
Morten
Du har helt ret.
Nu kan der jo være andre parametre end økonomi, som spiller ind. Tid er en anden hyppigt forekommende parameter.
Never mind!
Held og lykke med kurset.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Er helt enig i at tiden er det "dyreste", men min erfaring er altså at på 1ste klasse i et lyntog kan man være hamrende effektiv. Og så er der non-stop
Det var ikke for at være efter dig, men synes lidt der er sådan en "nu bosætter jeg mig i en provins i Jylland og så må kurserne komme til mig"-holdning. Sådan fungerer tingene desværre ikke. Jeg var i Seattle sidste år og selvom der var en hel del rejsetid forbundet med det, så var det hele tiden værd.