Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Autocamper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sådan at, jeg er bleven tilbudt en marcedes autocamper fra midt i halvfemserne og kørt ca 85000 km, nysynet og på danske plader til 68000 kr af et ældre ægtepar, der har passede godt på den.
Så jeg er ikke i tvil om at det er godt køb, men jeg er ikke verdens største campist.
Så var det at, jeg tækte om den kunne lejes ud på uge basse.
Hvad tror i ? Er der kunder nok til sådan en og det kun måske i sommerferien den kan lejes ud ? Hvad vil i mene at prisen pr uge skulle ligge på ?
Jeg har set nye camper kan løbe op i 7000 kr for en uge.

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 23:00

Hej

Jeg kunne da forestille mig du kan få 4-5 tusind pr. uge i højsæsonen, men hvad med forsikring når den skal lejes ud, jeg har hørt den er skyhøj men har ingen erfaring indenfor området, er det en mercedes sprinter eller hvor stor er den?

Mvh.

Martin

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 23:08

Der er en årsag til at det koster 7000 kr. for en uge, og det selvom de fleste udlejningscampere er på tyske plader. Du skal nok undersøge det lidt mere inden du springer ud i det, for der er flere risici i den form for udlejning end man lige tror.

Om der er kunder til en gammel autocamper? Jeg tror det ikke. Der er sket meget med komforten siden 95, og du skal være MEGET billig for at få kunder fordi der er miljøzoner i udlandet den ikke må komme i, du kan ikke tilbyde samme værkstedsservice eller ombytning ved nedbrud etc.

Så udlejning som et suplement når man aligevel ejer en autocamper, - jo, måske - men som forretning eller investering, - så absolut nej.

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 23:40

Tak for svar og dejlig med noget info jeg ikke lige var klar over. Jeg var lige inde og tjeke på FDM og kunne se at der er del af store byer i Tyskland hvor den ikke må køre i centrum. Tongue Tied
Jeg tror at et udvidet falck abudament kan dække det behov der afspejles i prisen. Hvilke riseci tænker du på ?
Hvad er dit bud på meget billig ?

Med hensyn til forsikring, så er det jo min private forsikring der gælder så længe det er privatudlejning.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)