Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Grossist: hårprodukter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello :o),

NU har jeg prøvet google uden det største held, så nu vil jeg prøve kræfter her ;o)

Jeg søger en grossist, som har hårprodukter, såsom Renati, iD, Lorea'L hårspray, etc.

Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:26

Hej Andi

Det bliver desværre nok rigtig svært for dig at finde en leverandør, da mange af producenterne kun sælger til frisørsaloner. Det begrænser desværre dit sortiment væsentligt og det er bl.a. mærker som Id og Renati voks som er super svære at få fat på.

Hvis du søger lidt på amino omkring Leverandør af voks tror jeg du finder mange som har søgt og ikke har haft heldet med sig.

Når det så er sagt håber jeg da du finder ud af noget, ovenstående skal selvfølgelig ikke slå dig ud, men jeg har selv måtte indse, at voks er no go.

Venlig Hilsen

Kasper Vedby

Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:28

Når jeg lige læser mit svar igennem glemmer jeg lige at pointere at du sikkert godt kan finde en leverandør som vil sælge dig voks, men du skal nok købe RIGTIG mange før du får en god avance på det.

Go vind :-D

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 20:32

Hej Kasper,

Tak for dit hurtige og direkte svar.

Det var noget af grunden til at jeg skrev, for jeg var ikke i tvivl om at dem inde for selve branchen, herunder frisørsaloner, har bedre muligheder for at komme til disse varer.
Dog er det hellere intet problem for mig at skulle bestille en større del af produkterne hjem, da der med garanti er chance for salg og konkurrence.

Jeg prøver videre!

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:38

Kasper Vedby Jensen:

Når jeg lige læser mit svar igennem glemmer jeg lige at pointere at du sikkert godt kan finde en leverandør som vil sælge dig voks, men du skal nok købe RIGTIG mange før du får en god avance på det.

Go vind :-D

Jeg vil give dig ret i dit første indlæg, Kasper. Men nu har jeg selv lidt kendskab til ID-voks og de andre produkter, og mængden er bestemt ikke afgørende. Det er rent faktisk nemmere at få fingrene i 100 bøtter end i 10.000 bøtter - og de 100 bøtter får du rent faktisk også til den bedste pris. Så uanset mængde og de andre ting, ja så er hverken levering eller prisen god.

Men ja, der er enkelte der gerne sælger lidt voks ''ud af bagdøren'', men det er ikke nemt at få fat i. Så til trådstarter vil jeg anbefale at finde et andet produkt, voks er ikke let længere.

Venligst,

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43

Hej Andi

Skal det være kendte mærkevarer?

Jeg har en masse billige hårprodukter, hårkur, hårgele mv.

kontakt - peter@astrup.in

mvh

peter

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 20:29

Halløj Peter,

Jeg har skrevet til dig - men intet fået tilbage.

Eventuelt denne forkerte email?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:25

Hej Andi.

Vi er eneforhandler i DK med et hårprodukt som hedder WEN, hvis det stadig er aktuelt Du søger grossist, så er du velkommen til at kontakte mig, for at høre om vores produkt.

Mvh.

Michael Kulke

Insusa ApS

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)