Så kan du lave nogle undersider, hvor det ord indgår i selve brødteksten, og så linker du til den side der skal højt op i søgeresultaterne.
Basis at det vi prøver at sige er : der er en fin grænse for spam, som Google ikke gider finde sig i, og så bliver du straffet af dem ( ryger langt ned )
Prøv at søg på sætninger som : keyword density, title spam, og læs mere om duplicate content.
Det nemt nok når man ved det, men der alligevel en del at læse op på.
Jeg mener at Mikkel her fra tråden har skrevet en lille begynder bog i SEO.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Men det vil sige at det er en skidt ting at begynde alle sine seo tiltler og meta beskrivelser med det samme ord.
JA!
SEO handler om fokus - at gøre som du foreslår er det direkte modsatte.
Det er egentligt meget enkelt. Hvis du forsøger at optimere alle dine sider til et keyword - hvilken en side skal Google så vælge? Hvilken en side mon Google mener er særlig vigtig for lige det keyword? Ingen - for du siger jo, at alle dine sider er lige vigtige på det keyword.
Du skal fokusere hver side på lige DET (eller de få) keyword(s) som er relevante for siden - ikke de keywords, som du finder relevante for hele websitet.
Det hedder heller ikke " title spam " det du ville have gang i, men " duplicate content i title tag ". Jeg prøvede at finde noget på nettet som Mikkel havde skrevet om på det område, så jeg kunne linke til det, men det kunne jeg ikke lige på de første sider.
Men få dig en Google Webmaster Konto, så fortæller Google dig hvis du har title tags eller meta descriptions der minder for meget om hinanden, og mange andre nyttige ting kan du også bruge det til.
God fornøjelse, og giv ikke op :-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.