Indrømmet, det er min helt personlige nysgerrighed og barnlighed, der får mig til og stille dette spørgsmål! Men hvad tjener lotto damen, der hver uge præsentere lotto tallene onsdag og lørdag for os. Jeg tænker på at det er selvfølgelig kort arbejdstid, men stadig sikkert en masse forberedelser. Sminke, tøj og måske prøve filmning inden det rigtig går løs. Hun har jo mange øjne på sig hver uge og brister sikkert mange drømme/forhåbninger hver uge + selvfølgelig et par rigtige glade mennesker der får indfriet Deres drømme.... Gad vide hvor meget arbejde der skal til, for at filme de 5 minutter på skærmen 2 gange om ugen ? Og jeg gad rigtig godt vide hvad hun tjener i timen :-) Mvh Kim www.mulstop.dk muldvarpebekæmpelse og mosegrisebekæmpelse |
Hej Kim
Sjovt spørgsmål - og tilpas underligt til at jeg nu alligevel spilder tid på at kommenterer på det i håb om at der befinder sig en mere subtil mening i dit spørgsmål.
Det må bare være mere end simpel nysgerrighed der får dig til at refletere over lottodames lønforhold.
Jeg kan ikke forestille mig at du ønsker at søge jobbet, så spørgsmålet er om der er ugler i mosen.
Det kan være at Lottodamen i virkeligheden nyder godt af det privilegium at hun har fri-lotto eller at hun er provisionslønnet og hun netop derfor er topmotiveret til, uge efter uge, at oplæse de syv vindertal og de dertil hørende tillægstal og endda lige gentage dem en gang for os der bare ikke kan fatte tingende første gang. Måske er hun freelancer og har en fast pris pr. tal. Hvem ved det?
Kim, du bliver nødt til at uddybe denne særegne interesse for nummerdamens lønseddel.
Men lad os håbe på at hun selv er iværksætter, for det er de fleste jo på dette forum, så kan hun selv besvare dit spørgsmål i denne tråd - for nu er vi da mindst to der bare ikke kan se lottedamen oplæse tal uden at undre sig over hvilke lønforhold hun arbejder under.
hej fra Søren :-)