[quote user="Grosen Friis [Gratis.dk]"] Bemærk, jeg har ikke lagt shoplink.dk på, da den blot peger på www.shoplair.com/dk/. Vær endvidere opmærksom på at at pegningen fra shoplink.dk til www.shoplair.com/dk/ er et 302 redirect (Midlertidig flyttet) og ikke et 301 redirect. Så hvis nogen linker til shoplink.dk, så bliver værdien af dette link ikke givet videre til www.shoplair.com/dk/, så det bør du overveje at få rettet![/quote]
Hej
Shoplink.dk er et DNS-hotel hos Scannet, hvor jeg i admin kan sætte op hvor brugeren skal sendes videre til.
Er et 301-redirect noget der kræver en fil, dvs et webhotel med f.eks. en index.htm?
Shoplink.dk er et DNS-hotel hos Scannet, hvor jeg i admin kan sætte op hvor brugeren skal sendes videre til.
Er et 301-redirect noget der kræver en fil, dvs et webhotel med f.eks. en index.htm?
Mvh. Ken
Hej Ken
Det behøver det ikke være, Scannet burde kunne ændre det for dig, så alle dine pegninger er 301 redirects. Hvis de ikke vil det, så vil et webhotel med en default.asp (ASP) fil eller en index.php (PHP) kunne lave et server redirect for dig.
Her er et eksempel på et PHP 301 redirect (Bemærk at jeg har måtte lave kunstige mellemrum for at kunne vise koden her, så måske en PHP programmør lige skal tilpasse det)
På MyStores.dk kan netbutikker gratis blive optaget
Hej Jørgen
Din linkportal lever op til non-redirect kravet, og er nu på vores liste. Undskyld at jeg først svarer nu, den e-mail jeg i sin tid fik tilsendt automatisk herom fra Amino havde "skjult" sig i min inbox.
Vil du ikke overveje at fjerne eller ændre de links på oversigtssiderne der hedder '(Til webshop)'. Linkteksten er "værdiløs", da den intet siger om den webshop der linkes til.
Linkportalen bruger rigtig nok ikke redirects, men den eneste linktekst der benyttes ud er 'Besøg Website'. Sådan en linktekst er værdiløs for den du linker til, hvorfor portalen tilfører kun modtageren værdi i form af PageRank.
Jeg vil derfor tage mig det ekstra forbehold, at dine udgående linktekster ændres, så de som minimum hedder det samme som domænenavnet før jeg tilføjer den til vores liste.