Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ingenco2.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Fandt denne hjemmesidenettet og har efterhånden også stødt på den mange andre steder, men kunne godt tænke mig at høre jeres mening om, om det "kan betale" sig at tilmelde sig servicen. Her tænker jeg på, er det tænkeligt at det vil påvirke besøgende på ens hjemmeside og de vil synes bedre om siden? At man får ens hjemmeside nævnt på siden, vil det kunne give såkaldt "linkjuice"? Hvis man bestiller til 50.000 sidevisninger om måneden, men grundet øget trafik pludselig har flere, vil man så blive opkrævet yderligere?

Umiddelbart er det jo en god sag at støtte, og mange store virksomheder er allerede tilmeldt - også mindre virksomheder, men er lige interesseret i at høre jeres mening omkring det inden jeg tilmelder min side dertil.

God weekend til folket Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 17:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gravid.dk deltager. Vi lavede i sin tid formular hvor vores brugere kunne give karakter til forskellige ting på vores site. 97% fandt det meget positivt. 3% var ligeglade. 0% var negative.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 08:55

Jeg lavede effektmåling da jeg tilmeldte mig sidste år, og kunne spore end mindre stigning i at folk opfattede min side mere positiv.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:30
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:49

Vi har også valgt at støtte op om projektet og har egentlig haft meget god feedback fra vores kunder.

Så kun positiv respons herfra:-)

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:46

Vi er også tilmeldt ordningen men tvivler nu lidt på kunde værdien men det er en god sag og et flot logo til siden :)

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)