|
Det er sjældent jeg siger dette her, men Michael - Du må være syg i hovedet eller have en sygelig besættelse omkring mine indlæg. Der er en grund til jeg ikke svarer dig mere, og at vi aldrig kommer til at debattere noget mere. Jeg kan og vil ikke debattere med folk der har de sygelige tendenser til forfølgelse og jeg håber moderatorerne beder dig dæmpe dig lidt med dine gentagne citater og indlæg som kun tjener til ét formål. Aldrig har jeg set lignende tilfælde. |
Lagersalg123 - JEN:Det er sjældent jeg siger dette her, men Michael - Du må være syg i hovedet eller have en sygelig besættelse omkring mine indlæg.
Der er en grund til jeg ikke svarer dig mere, og at vi aldrig kommer til at debattere noget mere.
Jeg kan og vil ikke debattere med folk der har de sygelige tendenser til forfølgelse og jeg håber moderatorerne beder dig dæmpe dig lidt med dine gentagne citater og indlæg som kun tjener til ét formål.
Aldrig har jeg set lignende tilfælde.
jeg har heller aldrig set en der begynder at blive personlig i en tråd overfor mig uden at sige undskyld bageefter og som eneste undskyldning man få af vide man er syg i hovedet , så der er god grund til jeg forsætte da din tone overfor andre bruger ikke høre nogle steder henne , jeg holder mig fra de ord du bruger
Nu er hovedet grove sammenligninger samme med du svare meget ekstremt personligt tilbage , derved meget vis ikke gøre dette overfor mig igen , med et er sikkert du vil støde mange med de grove sammenligninger der findes bare ingen som mig der gider bruge den tid det går at forklare man har sine grænser og det har vi alle samme på forummet
Bliv gratis medlem