Jeg har en facebook side, hvor jeg gerne vil customize lidt. 1: en landing page med indhold, hvoraf noget (der fx. indeholder en gavekode til den relaterede webshop) først lader sig åbenbare, når folk "synes godt om". Jeg har læst Thomas Bigums vejleding på hans side - og fundet FBML applikationen. Og det er så det. Min side ligner på ingen måde det , der står skrevet der (No offense Thomas - faktisk håber jeg at du læser dette - jeg er sikker på, at du kan hjælpe :o). Jeg har nu trevlet Aminodebatten igennem og facebook hjælp men har svært ved at finde noget, der kan hjælpe mig. 2: en Synes godt om knap lige ovenover fanerne (ligesom fx. Facebook selv har det). Ligeledes her finder jeg det svært at finde oplysning om, hvordan jeg finder denne applikation og implementerer den. Det er muligt jeg har overset en enkelt tråd her på Amino om samme emne (og jeg har virkelig søgt på mange formuleringer), hvilket jeg så i givet fald undskylder på forhånd. 1000 tak på forhånd - åh I Facebook orakler :o)
|
Hej Christiane,
Hvis du søger et godt tilbud på opsætningen af din facebook side kører jeg pt. et tilbud på dette til 495 plus moms.
Så skal vi nok få din facebook side til at blive fin :)
Hvis det har din interesse kan du kontakte mig på jesper@schlebaum.dk
Jesper