Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Server der kan klare høj trafik med linux server til wordpress sider

Side 4 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Christensen:

Mikael christiansen:

Vil gerne bare meget lidt under dandomain server priser kan se ved nuværende trafik kommer jeg til at ligge der omkring 2000 kr. per måneden

kan dog let stige, vil gerne ca 3 kr. per GB trafik ved 500 GB trafik, så der spares lidt ved en flytning

Vil gerne spare lidt penge vis skal flytte i stedet for at opgardere til server, for der skal også tænkes lidt på økonomi

Hej, 

Jeg kan tilbyde dette webhotel:

- 100 GB plads
- 500 GB trafik
- fri antal subdomæner
- fri mail konti

samt 24/7 telefonsupport for 1700,- eks. moms om måneden. Også giver du 2 kr. pr. ekstra GB trafik om måneden. 

Og vi er så sikker på det vi laver at, kan du se om et halvt år du ikke er tilfreds, så for du selvfølgelig alle dine penge tilbage! 

Kontakt mig evt. på tlf.: 4074 7613 begin_of_the_skype_highlighting              4074 7613      end_of_the_skype_highlighting!

Rigtig god dag!

Venlig hilsen
Nicolai Christensen  

Enten med over 4000 kr efter snakket med dandomain , der skulle sikkerheds pakke ,  back up med mv.

hvad med IP , hvordan klare i det så der ikke opstår ned tid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:28

Johnny Rosenkjær:

Inden du skynder dig ud at købe så stor en løsning, så vil jeg bare lige stille lidt spørgsmål:

Så vidt jeg kan se fylder den del der er offentligt tilgængeligt omkring 8 MB, og med et trafikforbrug på 1100 til 1200 MB om dagen, svarer det til 137 til 150 unikke besøgende hver dag der gennemgår alle undersider, da dette næppe er tilfældet da de fleste sikkert kun kigger på 10% af siden, så er det nok ca. omkring 4-5 MB pr. besøgende (logo og en del billeder går igen), og derved omkring 240 unikke besøgende.

Det første her var egentlig ikke et spørgsmål, men bare en sjov måde at gætte på hvor mange besøgende du havde om dagen.

Nu til spørgsmålene:

Du skriver at du skal bruge min. 100 GB plads, hvad skal al den plads bruges til? Din wordpress fylder vel mindre end eller omkring 50 MB? Selv med en webshop på 10 GB er der plads til omkring 1500-1600 wordpress sider på subdomæner.

Du bruger mellem 1 og 2 GB trafik om dagen, og mener at du har brug for 500 GB trafik om måneden? 2 GB om dagen gange med 31 dage giver 62 GB om måneden, selvfølgelig vil det måske stige med en webshop (gælder også det første spørgsmål), men er det realistisk at øge din trafik med en faktor ti indenfor det næste års tid? Siger ikke at det ikke er, men bare at du måske bør overveje om du måske kunne nøjes med måske 200-300 GB trafik om måneden?

Du snakker om 5.000 GB trafik om måneden om et år eller fem, lidt lige som før, er dette realistisk at forvente? Tror du selv på at du kan få 80 gange så mange unikke besøgende om måneden? Hvis vi tager udgangspunkt i at du beholder siden mere eller mindre som den er, og jeg havde ret i de 240 unikke besøgende, skal du altså på et år eller fem, gå fra 240 unikke besøgende om måneden til 19.000 unikke besøgende. Disse tal kan se anderledes ud, og ændrer sig også lidt ved en evt. webshop. Men det er stadig vær at tage beregningen med i overvejelserne omkring valg af ny server.

Sidste sprøgsmål du bør overveje, hvis du mener du får brugt 100 GB, og du i dag bruger 50 MB, så skal du tænke på at du bruger 2.000 gange så meget plads, og hvis din trafikmængde stiger med den samme mængde, så går du fra 62 GB trafik om måneden til 124.000 GB. Med en løsning der hedder 5.000 GB trafik og 2 kr. pr. ekstra GB trafik vil det løbe op i 238.000 kr. ud over den faste aftale hver måned.

Så mit råd er, få en der har styr på data mængder og forbrug til at kigge på din side, og dine fremtidsplaner, og få denne vej hjælp til at finde ud af hvad dit nøjagtige ønske til en løsning er.

Det er jo dumt at betale 5.000 kr. om måneden hvis du kun bruger noget der kunne fåes for 1.000 kr. om måneden?

Bare lige mine råd, de er bestemt ikke lov, og behøver ikke følges, og kan endda muligvis være besparende. Jeg tager forbehold for dumheder, slåfejl, stavefejl og regnefejl og alt andet i ovenstående indlæg.

Har en del over 1000 om dagen

Kan ikke ligge mere på siden grundet siden fyldt op det trækker flere GB

Da stor trafik og flere billeder og film trækker flere GB

Skal vælge en løsning der kan klare jeg udvide siden, lige nu den ikke udvides

skal gerne kunne ligge videoer og flere derved skal den kunne klare jeg ligger et sted der er plads og kan udvide i stedet for at have en siden der ikke kan opdateres og ligge flere billeder på siden

vil også gerne kunne ligge suddomæne blogs det kan jeg ikke på nuværende derved er trafik tal ikke retvisende da jeg kan ligge mere på siden , vil også gerne have webshop på siden webmaster har lavet den færdig der er ikke plads til den , det trækker både ekstra trafik og plads

skal derved finde en løsning der klare min siden udvides og er holdbar server mere end 3 måneder vis vælger en webhotel kun med 50 GB plads og trafik på GB kun på 100 GB er løsning maks holdbar 3 måneder

Dumt at vælge den løsning du forslår for du læser ikke at siden ikke kan udvides

siden er ikke mange billeder på grundet der er ikke plads flere billeder sælger flere billeder og film betyder folk klikker på billeder trækker flere GB

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 12:36

Mikael christiansen:

Nicolai Christensen:

Mikael christiansen:

Vil gerne bare meget lidt under dandomain server priser kan se ved nuværende trafik kommer jeg til at ligge der omkring 2000 kr. per måneden

kan dog let stige, vil gerne ca 3 kr. per GB trafik ved 500 GB trafik, så der spares lidt ved en flytning

Vil gerne spare lidt penge vis skal flytte i stedet for at opgardere til server, for der skal også tænkes lidt på økonomi

Hej, 

Jeg kan tilbyde dette webhotel:

- 100 GB plads
- 500 GB trafik
- fri antal subdomæner
- fri mail konti

samt 24/7 telefonsupport for 1700,- eks. moms om måneden. Også giver du 2 kr. pr. ekstra GB trafik om måneden. 

Og vi er så sikker på det vi laver at, kan du se om et halvt år du ikke er tilfreds, så for du selvfølgelig alle dine penge tilbage! 

Kontakt mig evt. på tlf.: 4074 7613 begin_of_the_skype_highlighting              4074 7613      end_of_the_skype_highlighting!

Rigtig god dag!

Venlig hilsen
Nicolai Christensen  

Enten med over 4000 kr efter snakket med dandomain , der skulle sikkerheds pakke ,  back up med mv.

Sikkerhedspakken hos dandomain indeholder opdateringer og vedligeholdelse. Det er med i den pris vi har givet dig, for selvfølgelig skal du ikke betale ekstra for at vi kan tilbyde et opdateret produkt! 

Ang. oppetid så har vi 99,9 % oppetid.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 12:41

Mikael christiansen:

Og det er en dansk IP adresse du får, da serverne er placeret i Danmark! 

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42

Mikael christiansen:

Leder efter gerne en dansk server der kan klare jeg udvider min nuværende wordpress side

Krav til server store grundet høj trafik og det skal være på siden udvides med webshop og forum og suddomæner wordpreess

Linux server til wordpress sider

Trafik krav 500 GB månedligt mindste skulle gerne kunne klare vis får succes

Plads krav 100 GB mindste

Server ligger i Danmark er bedste

webmaster forslår jeg køber en server i USA grundet den høje trafik og siger det er ekstrem

Hvor er flaskehalsen nu+ Er det dit trafikforbrug? Er det antallet af samtidige brugere / dit samlede ressourceforbrug? Pladsen, du har til rådighed? Eller en blanding?

Meeboox' pro-løsning 3 tillader 500GB trafik per måned.

100GB storage er meget. Jeg ville overveje at smide op på Amazons S3-netværk isf. at have det på webserveren. Hvis det skal kunne hentes/streames, kunne et CDN (content delivery network) være en mulighed. Jeg har netop lave et af slagsen for 7 dollars per måned. På den måde fastholder man serveren i Danmark, men serverer tungt, statisk indhold fra en billigere løsning (i mit tilfælde en VPS i Tyskland).

En manged, dedikeret server lyder også som en god løsning. Men det vil nok koste 1000-2000+ per måned.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:02

Kasper:

Mikael christiansen:

Leder efter gerne en dansk server der kan klare jeg udvider min nuværende wordpress side

Krav til server store grundet høj trafik og det skal være på siden udvides med webshop og forum og suddomæner wordpreess

Linux server til wordpress sider

Trafik krav 500 GB månedligt mindste skulle gerne kunne klare vis får succes

Plads krav 100 GB mindste

Server ligger i Danmark er bedste

webmaster forslår jeg køber en server i USA grundet den høje trafik og siger det er ekstrem

Hvor er flaskehalsen nu+ Er det dit trafikforbrug? Er det antallet af samtidige brugere / dit samlede ressourceforbrug? Pladsen, du har til rådighed? Eller en blanding?

Meeboox' pro-løsning 3 tillader 500GB trafik per måned.

100GB storage er meget. Jeg ville overveje at smide op på Amazons S3-netværk isf. at have det på webserveren. Hvis det skal kunne hentes/streames, kunne et CDN (content delivery network) være en mulighed. Jeg har netop lave et af slagsen for 7 dollars per måned. På den måde fastholder man serveren i Danmark, men serverer tungt, statisk indhold fra en billigere løsning (i mit tilfælde en VPS i Tyskland).

En manged, dedikeret server lyder også som en god løsning. Men det vil nok koste 1000-2000+ per måned.

Server skal ligge i Danmark

webhotel fyldt op ikke mere plads , skal flere blogs webshop på siden mv.

siden langsom nogle tidspunkter grundet trafik i GB høj siger dandomain , de siger skal vælge deres server så kan jeg udvide siden og der kommer ikke tidspunkter hvor siden går lang tid at åbne

vis jeg kan begynde igen at ligge mere på siden webshop mv. stiger trafik endnu mere

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18

Mikael christiansen:

siden langsom nogle tidspunkter grundet trafik i GB høj siger dandomain , de siger skal vælge deres server så kan jeg udvide siden og der kommer ikke tidspunkter hvor siden går lang tid at åbne

vis jeg kan begynde igen at ligge mere på siden webshop mv. stiger trafik endnu mere

Hvis du ellers er tilfreds med din nuværende hosting, så er det nemmest da næsten bare at smide alt statisk indhold (billeder, videoer, Wordpress-theme-filer) over på et Content Delivery Network, fx Amazons CloudFront.

W3 Total Cache kan gøre det automatisk. Og du havde en servermand i baghånden, kunne jeg forstå? Måske han kunne stå for det.

På den måde får du frigivet plads -- og du støder ikke ind i trafikgrænser.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:33

Kasper:

Mikael christiansen:

Hvis du ellers er tilfreds med din nuværende hosting, så er det nemmest da næsten bare at smide alt statisk indhold (billeder, videoer, Wordpress-theme-filer) over på et Content Delivery Network, fx Amazons CloudFront.

W3 Total Cache kan gøre det automatisk. Og du havde en servermand i baghånden, kunne jeg forstå? Måske han kunne stå for det.

Dandomain webhotel ikke billige over 373 kr om måneden 2 GB plads er fyldt op næsten

skal man til kombiner anden lyder meget dyrt

hvad så med webshoppen suddomæne blog hvad med der ikke er data base plads , det er jo kun billeder og film der kan ligges et andet sted

lige det hele et sted der har en ok pris , er det jeg leder efter

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 16:36

Hejsa.

Hvis du leder efter en dedikeret server så kan jeg nemt klare sagen snildt. Har nogle gode quadcore servere med enten 320, 500 eller 1TB harddisk-plads.

Vi kan sagtens sætte din server op til mail, web, etc. uden problem. Serveren står i DK ude i DIX så svartider er lave. Du får din egen unikke IP-adresse.

Trafikken er intet problem, du kan fx. få 1TB trafik. Kontakt mig over PB hvis det skulle være noget.

Mvh Christoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37

Mikael christiansen:

Kasper:

Mikael christiansen:

Dandomain webhotel ikke billige over 373 kr om måneden 2 GB plads er fyldt op næsten

skal man til kombiner anden lyder meget dyrt

hvad så med webshoppen suddomæne blog hvad med der ikke er data base plads , det er jo kun billeder og film der kan ligges et andet sted

lige det hele et sted der har en ok pris , er det jeg leder efter

Du betaler kun for den trafik, du bruger. Det koste $0.150 / GB.

Men hvis du ikke kan få oprettet subdomæner til blog og webshop, så har du ret i, at du nødt til at rykke væk.

Meebox, som jeg tidligere nævnte i denne tråd, tillader masser af subdomæner og databaser -- og har en trafikgrænse på 500GB per måned.

Side 4 ud af 7 (66 indlæg)