Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Server der kan klare høj trafik med linux server til wordpress sider

Side 1 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Leder efter gerne en dansk server der kan klare jeg udvider min nuværende wordpress side

Krav til server store grundet høj trafik og det skal være på siden udvides med webshop og forum og suddomæner wordpreess

Linux server til wordpress sider

Trafik krav 500 GB månedligt mindste skulle gerne kunne klare vis får succes

Plads krav 100 GB mindste

Server ligger i Danmark er bedste

webmaster forslår jeg køber en server i USA grundet den høje trafik og siger det er ekstrem dyrt med danske server kan ikke se nogle danske sider der kan klare mine krav ,

www.stripdanmark.dk grundet ligger tæt ved at overskride dandomain trafik grænse, gik lidt i chok at trafik GB er så høj , så jeg kan ikke udvide min side , leder derfor hurtigt efter hvad skal jeg gøre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:41

Mikael christiansen:
Trafik krav 500 GB månedligt

Hvordan er din trafik fordelt på udenlands og dansk trafik?

Mikael christiansen:
webmaster forslår jeg køber en server i USA grundet den høje trafik og siger det er ekstrem dyrt med danske server kan ikke se nogle danske sider der kan klare mine krav ,

Med det trafik og plads er det næsten bedst at du enten køber eller lejer din egen server. Du kan så outsource driften af den.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:47

Mikael christiansen:

Lad være med at kigge efter en billig server i USA, det vil du fortryde

feks er hollandske www.leaseweb.com, rigtigt godt , men hvis jeg var dig , så ville jeg smide nogle penge i en såkaldt "managed server" , således du ikke skal tænke på at selve skulle drifte en linux server, det kan godt betale sig i længden! 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 21:21

Well en dedikeret server med fri trafik burde vel være muligt i .dk?

MEN - en erotisk hjemmeside som jeg ville kalde din, falder igennem de fleste hosting firmaers regler om fri trafik - da det netop ikke gælder ved Erotik sider.

Personligt har jeg haft to linux boxe i USA der snildt spiste en T3 alene, fordi der var hostet erotik på det.

Måske begræns image download, video download og så videre til DK og kun med referal fra din server?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Frank Christensen:
Well en dedikeret server med fri trafik burde vel være muligt i .dk?

du kan ikke få dedikeret server med fri trafik i danmark (i så fald har jeg vist 4 servere jeg skal have flyttet).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 21:29

Trafik!

I Danmark er det muligt med fri trafik !

Kontakt undertegnede her om !

support(at)secrethost.dk

Mvh

Brian Nielsen

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fra jeres egen hjemmeside:

"secrethost.dk tilbyder fri trafik på alle webhoteller. I tilfælde af grov udnyttelse af dette forbeholder secrethost.dk sig retten til at lægge en begrænsning på Kundens trafik/båndbredde, og derefter at drøfte eventuelle ændringer. "

Altså er der ikke fri trafik. Der er jo heller ikke nogen seriøse hosts der tilbyder fri trafik da det vil være alt for dyrt hvis en kunde ønsker at starte et nyt youtubeBig Smile

Man kan jo ikke udnytte fri trafik, hvis det er fri. Det ville være langt mere seriøst hvis I bare skrev hvor meget man måtte bruge.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:53

Hvis vi taler høj volume på trafik kan jeg godt skrue nogle rigtigt attraktive priser sammen på trafik i DK :)

Smid gerne en mail på email@redhost.dk med den volume der er tale om og specs på maskinel så kvittere jeg med et godt tilbud.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:55

Brian Nielsen:

Trafik!

I Danmark er det muligt med fri trafik !

Kontakt undertegnede her om !

support(at)secrethost.dk

Mvh

Brian Nielsen

Nej det er ikke

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:

Fra jeres egen hjemmeside:

"secrethost.dk tilbyder fri trafik på alle webhoteller. I tilfælde af grov udnyttelse af dette forbeholder secrethost.dk sig retten til at lægge en begrænsning på Kundens trafik/båndbredde, og derefter at drøfte eventuelle ændringer. "

Altså er der ikke fri trafik. Der er jo heller ikke nogen seriøse hosts der tilbyder fri trafik da det vil være alt for dyrt hvis en kunde ønsker at starte et nyt youtubeBig Smile

Man kan jo ikke udnytte fri trafik, hvis det er fri. Det ville være langt mere seriøst hvis I bare skrev hvor meget man måtte bruge.

læste et sted at youtube stod for ca 30% af alt trafik på nettet, måske de skulle flytte det til secrethost.dk

Side 1 ud af 7 (66 indlæg)