Tror de fleste revisorer kan gennemskue affiliate-marketing. Vi bruger Iversen og Hald i Holstebro.
Det tror jeg også at de kan, havde bare en dårlig oplevelse med en revisor i England som skulle have det madet med en ske - Valgte en anden som jeg kun har været glad for, men han kender ikke til Dansk lovgivning.
Jeg har faktisk flere gange overvejet, om jeg skulle indgå en aftale om salg vedr. affiliateaftaler. Så hvis du er interesseret, kunne vi udføre opgaver for hinanden?
Ellers vil jeg anbefale mig selv :0)
Arbejder til dagligt ved et revisions firma i Århus og bruger en del af min fritid på affiliate, så vil tro jeg kender til de fleste problemstillinger. Du kan sende mig en PM, hvis de andre ikke kan hjælpe (hvilket jeg dog tro de kan).
Mvh kristian
Jeg kan kun anbefale Kristian. Ham havde jeg til at hjælpe med en masse ting, og der sparede jeg uden tvivl et par revisortimer, fordi han allerede kendte til affiliate marketing.
Derudover så da vi skulle kigge på ting som Adwords, Facebook annoncer og meget mere, så hjalp det også at han var inde i det allerede.
Jeg troede, at det som affiliate var bedst at holde kortene kunderelationerne tæt ind til kroppen, så andre affiliates ikke løber med de områder man tjener godt på?
Så at have en revisor/bogholder, som selv arbejde med affiliatesalg er vel ikke en god løsning... eller er det bare mig, der ligesom den engelske revisor, ikke kender nok til affiliatesalg?