Når valget kommer tættere på, så vil jeg overveje at invitere alle partier til at blogge om hvad de vil gøre for iværksætteere. Så må dem der finder det interessant deltage.
Jeg har som sådan ikke interesse i at diskutere politik med den enkelte, det har jeg ikke viden eller tid til :-)
Når valget kommer tættere på, så vil jeg overveje at invitere alle partier til at blogge om hvad de vil gøre for iværksætteere. Så må dem der finder det interessant deltage.
Jeg har som sådan ikke interesse i at diskutere politik med den enkelte, det har jeg ikke viden eller tid til :-)
Dbh Martin
Den idé vil jeg gerne bakke op.
Jeg er sikker på, at det vil være meget velkomment hos danske iværksættere, hvis politikerne ellers kan abstrahere fra Christiansborg-fnidder og ligegyldigt mudderkast samt formår at hæve sig over børnehaveniveau længe nok til at diskutere real-politik i forhold til iværksætteri, business angels og visioner.
Hvis de folkevalgte er klar på den type debat, er jeg klar på at deltage.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg er sikker på, at det vil være meget velkomment hos danske iværksættere, hvis politikerne ellers kan abstrahere fra Christiansborg-fnidder og ligegyldigt mudderkast samt formår at hæve sig over børnehaveniveau længe nok til at diskutere real-politik i forhold til iværksætteri, business angels og visioner.
Hvis de folkevalgte er klar på den type debat, er jeg klar på at deltage.
Det kunne være totalt fedt ;D
Men tvivler på at drømmen bliver til virkelighed, da alt for mange "borgen" politikere pludselig skal ud i virkeligheden!
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Er det ikke meget fair ... ? Anders blogger, hvilket skaber værdi for Amino. Til gengæld får Anders og Liberal Alliance noget annonceplads hvilket er af værdi for dem. Noget for noget. I stedet for noget for ikke noget. Det er da præcis det som det handler om. Dengang vi snakkede om det sidst var han nok knap lige så 'hot' som tilfældet er det nu. Tænk over det endnu engang ... Anders vil gerne, hvis I til gengæld hjælper sagen med lidt annoncespace.
Er det ikke meget fair ... ? Anders blogger, hvilket skaber værdi for Amino. Til gengæld får Anders og Liberal Alliance noget annonceplads hvilket er af værdi for dem. Noget for noget. I stedet for noget for ikke noget. Det er da præcis det som det handler om. Dengang vi snakkede om det sidst var han nok knap lige så 'hot' som tilfældet er det nu. Tænk over det endnu engang ... Anders vil gerne, hvis I til gengæld hjælper sagen med lidt annoncespace.
Rgds
Søren
Valgdebat på TV2:
"Anders kunne desværre ikke komme i aften, da vi ikke kunne rykke Kims og Telia ud af reklameblokken med så kort varsel. Desuden ville det også gøre Pia sur, da vi ikke har indflydelse på DK4´s sendeflade og kun tilbyder reklame som modydelse på egne kanaler."
De prøver bare at forhandle , sådan er det, og sådan skal det være.
Jeg ville prøve det samme, men efter et stykke tid ville jeg også sætte mig ind i hvor meget eksponering jeg kunne få gratis, for en meget lille indsats. Og der tror jeg ikke helt LA har forstået hvor mange brugere de kan få med over på Facebook , nyhedsbreve og andre medier ved at gøre en indsats her.
Jeg skal prøve at gøre det klart for dem
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.