Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os få Anders Samuelsen på besøg hos Amino..

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Når valget kommer tættere på, så vil jeg overveje at invitere alle partier til at blogge om hvad de vil gøre for iværksætteere. Så må dem der finder det interessant deltage.

Jeg har som sådan ikke interesse i at diskutere politik med den enkelte, det har jeg ikke viden eller tid til :-)

Dbh Martin

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Når valget kommer tættere på, så vil jeg overveje at invitere alle partier til at blogge om hvad de vil gøre for iværksætteere. Så må dem der finder det interessant deltage.

Jeg har som sådan ikke interesse i at diskutere politik med den enkelte, det har jeg ikke viden eller tid til :-)

Dbh Martin

Den idé vil jeg gerne bakke op. Yes

Jeg er sikker på, at det vil være meget velkomment hos danske iværksættere, hvis politikerne ellers kan abstrahere fra Christiansborg-fnidder og ligegyldigt mudderkast samt formår at hæve sig over børnehaveniveau længe nok til at diskutere real-politik i forhold til iværksætteri, business angels og visioner.

Hvis de folkevalgte er klar på den type debat, er jeg klar på at deltage. Skype-Smile

Dbh. John 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:05

Nicolaj Thomasen:

Martin Thorborg:

Men de vil have betaling i form af gratis annoncer på Amino for partiet

Kapitalismens grimme ansigt Wink

Yes

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 21:16
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15009
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:49

John Nielsen:

Jeg er sikker på, at det vil være meget velkomment hos danske iværksættere, hvis politikerne ellers kan abstrahere fra Christiansborg-fnidder og ligegyldigt mudderkast samt formår at hæve sig over børnehaveniveau længe nok til at diskutere real-politik i forhold til iværksætteri, business angels og visioner.

Hvis de folkevalgte er klar på den type debat, er jeg klar på at deltage. Skype-Smile

Det kunne være totalt fedt ;D

Men tvivler på at drømmen bliver til virkelighed, da alt for mange "borgen" politikere pludselig skal ud i virkeligheden!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:40

Hej Martin mf.

Er det ikke meget fair ... ? Anders blogger, hvilket skaber værdi for Amino. Til gengæld får Anders og Liberal Alliance noget annonceplads hvilket er af værdi for dem. Noget for noget. I stedet for noget for ikke noget. Det er da præcis det som det handler om. Dengang vi snakkede om det sidst var han nok knap lige så 'hot' som tilfældet er det nu. Tænk over det endnu engang ... Anders vil gerne, hvis I til gengæld hjælper sagen med lidt annoncespace.

Rgds

Søren

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:46

Hej Søren

Jeg kan godt forstå, at Martin ikke er vild med ideen.

Dette ville på een eller anden måde betyde, at Amino blåstempler Liberal Alliance som "Vores" parti.

Det tror jeg ikke vil være velset blandt mange Amino'er, der nok har mange forskellige politiske synspunkter.

Men at købe Anders til et Interviev og at Anders køber annonceplads vil nok opfattes anderledes. "Same - same, but different"

Som sagt burde Anders selv kunne se værdien af at blive inviteret - om ikke for andet, så i en visit af kortere varighed.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

sorenkenner:

Hej Martin mf.

Er det ikke meget fair ... ? Anders blogger, hvilket skaber værdi for Amino. Til gengæld får Anders og Liberal Alliance noget annonceplads hvilket er af værdi for dem. Noget for noget. I stedet for noget for ikke noget. Det er da præcis det som det handler om. Dengang vi snakkede om det sidst var han nok knap lige så 'hot' som tilfældet er det nu. Tænk over det endnu engang ... Anders vil gerne, hvis I til gengæld hjælper sagen med lidt annoncespace.

Rgds

Søren

Valgdebat på TV2:

"Anders kunne desværre ikke komme i aften, da vi ikke kunne rykke Kims og Telia ud af reklameblokken med så kort varsel. Desuden ville det også gøre Pia sur, da vi ikke har indflydelse på DK4´s sendeflade og kun tilbyder reklame som modydelse på egne kanaler."

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:59

De prøver bare at forhandle , sådan er det, og sådan skal det være.

Jeg ville prøve det samme, men efter et stykke tid ville jeg også sætte mig ind i hvor meget eksponering jeg kunne få gratis, for en meget lille indsats. Og der tror jeg ikke helt LA har forstået hvor mange brugere de kan få med over på Facebook , nyhedsbreve og andre medier ved at gøre en indsats her.

Jeg skal prøve at gøre det klart for dem

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:02

Jette Frederiksen:

Jeg fatter ikke Anders Samuelsens holding.

Der kommer snart et valg. Ergo så skal han ud for at få så mange stemmer som mulig til sit parti.

Og det kan han ligeså godt gøre her på Amino i stedet for en dag på en gågade.

Jeg stemmer ikke på ham. Jeg snakker her om prioritering på sin valgkamp.

Det er ret enkelt. Saxo bank har ikke ubegrænset midler til at støtte ham!

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)