Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bud ønskes på Portalløsning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en der kan hjælpe mig med at opsætte en webportal fuld funktionsdygtig. Gerne i OpenSource så udvidelse senere kan foretages. Skal være brugervenligt så vi selv kan lægge tekster og indhold på og ændre det løbende.

De vigtigste FUNKTIONER portalen skal indeholde er:

Telefon/adressebog erhverv:
-         liste over butikker og firmaer kategoriseret
-         simpel listning og udvidet listning med logo, foto og beskrivelse
-         god søgefunktion

Tilmelding og styre udsendelse af Nyhedsbreve

Konkurrence med direkte svarmulighed
Afstemning med direkte svarmulighed

Bannerannoncering og styring

Køb/Salg private – selv taste deres annonce og den sættes automatisk online i forskellige kategorier. Mulighed for søgning.

Læserblog/Debatforum
-         online forum/blog som læserne kan deltage i (spørge/svare/besvare)
-         kategoriseret i emner / tråde

I første omgang ønskes gerne overslag på en sådan løsning, hvilket system anbefales og gerne referencer eller link til hjemmeside hvor tidligere arbejde kan ses.

Der skal ikke tænkes i Guld/Platin løsning men i en økonomisk overkommelig løsning der netop håndterer det ønskede. Gerne OpenSource så udvidelser til et højere og mere avanceret løsning senere kan ske.

Mvh
Kramer

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:26

Hvad er en billig løsning? Det lyder som en større opgave...

Fra Nyborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:52

Jeg skal ikke nødvendigvis have en billig løsning, blot vil jeg gerne have at der tænkes på økonomien i den løsning som foreslåes. Funktionerne skal være tilstede i portalen så det fungerer, men alle de tekniske finesser, integrationer etc. er måske ikke nødvendig i første fase løsning.

Det kan også være det findes et standard cms system på markedet som kunne gøre det jeg har krav om, og dette vil vel igen være en mere økonomisk løsning end at "opfinde" alt fra bunden !

Mvh
Kramer

Tilmeldt 26. Jan 11
Skrevet kl. 15:00

Skriv til mig på krausfeldt17@hotmail.com. Arbejder på et reklamebureau og har en afdeling der laver nogle top professionele løsninger. Det lyder som noget der kan laves i Wordpress - ellers har vi andre løsninger der har hvad du søger. På denne måde er du sikker på at få en portal der virker som den skal - og mere til!

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 16:32
Skriv til mig! Er det ikke en lidt "flabet" tilgang til en måske kommende kunde? Jeg har svært ved at forstå hvad der kan ligge bag den slags svar. Får jeg den slags svar på forespørgslers ignorerer jeg dem simpelthen. Hvad er det man skal skrive til en hotmail adresse for? Skal man skrive det samme igen som allerede står i tråden? Skal man skrive ja jeg vælger dig uden at kende dig? Hvad med at du skriver til trådstarter om du må have lov at sende en mail med dine ideer og dine kontaktinformationer. Det ved jeg du vil have større succes med! Mvh Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 26. Jan 11
Skrevet kl. 18:39
Nu er det heldigvis ikke alle der har samme fordomme som dig :) jeg har skam gode hensigter, og har allerede en dialog med vedkommende!
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)