Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang opstart af pølsevogn

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Amager
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Rene

 

Du spurgte til erfaringer. Jeg har en god ven som så lyset i at åbne en pølse vogn. Stor bruttoavance på pølser etc.

Hans overskud på salget af pølser blev spist op af en varmeplade som altid skulle være klar til en sulten kunde. Derfor gør dit hjemme arbejde ellers kan det blive dyrt.
Jeg vil anbefale dig at få kontakt med en anden pølsemand og se hvilke omkostninger der findes, så de ikke kommer som en overraskelse. Så hvis du kan få plads på det rigtige sted, tror jeg du kan få en rigtigt god forretning ud af det, der er god avance i salg af pølser - men også mange faste omkostninger.

Held og Lykke

TVC

Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Arbejder selv i branchen, så ved da lidt om det:-)

Hvis du vælger at lade Steff eller Tulip stå for vognen, SKAL du også købe dine vare hos dem, og det er ikke altid optimalat. Men når det så er sagt, så er STEFF helt sikkert de bedse pølser på marked, men de koster også.

Mange handler ind i Metro, de er dog ikke så billige mere, S-lager og andre, som også er nævnt her. Du kan også handle med et cateringfirma som eks. AB Catering, hvor du også kan få rabatter, men du skal købe meget før de er til at snakke med.

Det bedste og billigste er at handle ind selv, ikke binde sig til en bestemt leverandør, så de dermed kan bestemme prisen, og kvalitet er også vigtig selvom man "bare" sælger hotdog!

Håber det lykkes for dig....:-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Jeg kender ikke branchen men synes at der flere gange har været artikler om at dette marked er presset.

Man skal nok også have andre produkter så som håndmader, Kebab og liggende produkter.

Hvis du får brug for mobil dankort så kan du kontakte mig så skal jeg få lavet et godt tilbud til dig.

Det man ser mange pølse vogne at de ikke tager dankort m.m. og de får måske kunderne til første gang at gå i banken og hæve penge til at betale men næste gang så går de ind til pizza manden fordi der kan de betale med kort.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)