Hej - dejligt med alle de gode råd. Tusinde tak. Nu må jeg på arbejde. Hilsen Dorthe. p.s. hvis i har lyst til at se hvad det er , så er der på forsiden af hj. siden tv syd optagelse af en ung kvinde der bader med dem. www.chianty-spa.dk |
Hej Dorthe.
Jeg er enig med det indlæg som siger at I skal finde ud af hvem jeres målgruppe er og så markedsføre jer af de kanaler som målgruppen bruger.
Derudover vil jeg råde jer til at få en mere overskuelig hjemmeside, den er meget forvirrende og man taber hurtigt tråden på den. I skal have brugeren til at have en hurtig oplevelse af "what's in it for me". Det kan gøres ved at skabe fokus på de områder som I gerne vil fokusere på. F.eks. hvis det er behandlingen med fisk der skal frem i verden nu så skal jeres markedsføringsaktiviteter inkl. hjemmeside fokusere på det. De andre ting i tilbyder skal ikke forvinde selvfølgelig, men det der er fokus på tiltrækker flest.
Som det er lige nu kan jeg ikke, selvom jeg er markedsføringsmenneske, se hvad I fokuserer på, på jeres hjemmeside. Så jeg konkluderer at brugeren heller ikke kan.
Hjemmesider skal bygges op så jeg som bruger skal tænke mindst muligt og samtidig finde det jeg har brug for, og så derefter skal jeg have nemt ved at kontakte ejeren af siden.
Jeg kan heller ikke finde en side hvor jeg kan læse om behandlingen, jeg kan kun finde linket til videoen på forsiden.
Samtidig kan I arbejde på SEO (søgemaskineoptimering) så folk der evt. søger på psoriasis behandlinger kommer direkte ind på jeres side som omhandler det.
Nu har jeg ikke tjekket om videoen ligger på youtube, men hvis den ikke gør vil det være et godt træk at sørge for det.
Derudover kan I bruge Facebook til at skabe debat om emnet, og hvis I nogle kunder der er rigtig godt tilfreds med behandlingen, kan I prøve at få dem til at sprede budskabet i deres netværk som sikkert indeholder en del personer med samme problemer. i kan evt. tilbyde noget til gengæld.
Hvis du vil have en mere konkret snak om de ting jeg skriver kan du skrive en PB til mig.