Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får vi flere kunder til vores psoriasis fisk?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - dejligt med alle de gode råd.

Tusinde tak.

Nu må jeg på arbejde.

Hilsen Dorthe. p.s. hvis i har lyst til at se hvad det er , så er der på forsiden af hj. siden tv syd optagelse af en ung kvinde der bader med dem.

www.chianty-spa.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:41

Hej Dorthe.

Jeg er enig med det indlæg som siger at I skal finde ud af hvem jeres målgruppe er og så markedsføre jer af de kanaler som målgruppen bruger.

Derudover vil jeg råde jer til at få en mere overskuelig hjemmeside, den er meget forvirrende og man taber hurtigt tråden på den. I skal have brugeren til at have en hurtig oplevelse af "what's in it for me". Det kan gøres ved at skabe fokus på de områder som I gerne vil fokusere på. F.eks. hvis det er behandlingen med fisk der skal frem i verden nu så skal jeres markedsføringsaktiviteter inkl. hjemmeside fokusere på det. De andre ting i tilbyder skal ikke forvinde selvfølgelig, men det der er fokus på tiltrækker flest.
Som det er lige nu kan jeg ikke, selvom jeg er markedsføringsmenneske, se hvad I fokuserer på, på jeres hjemmeside. Så jeg konkluderer at brugeren heller ikke kan.
Hjemmesider skal bygges op så jeg som bruger skal tænke mindst muligt og samtidig finde det jeg har brug for, og så derefter skal jeg have nemt ved at kontakte ejeren af siden.
Jeg kan heller ikke finde en side hvor jeg kan læse om behandlingen, jeg kan kun finde linket til videoen på forsiden.
Samtidig kan I arbejde på SEO (søgemaskineoptimering) så folk der evt. søger på psoriasis behandlinger kommer direkte ind på jeres side som omhandler det.

Nu har jeg ikke tjekket om videoen ligger på youtube, men hvis den ikke gør vil det være et godt træk at sørge for det.

Derudover kan I bruge Facebook til at skabe debat om emnet, og hvis I nogle kunder der er rigtig godt tilfreds med behandlingen, kan I prøve at få dem til at sprede budskabet i deres netværk som sikkert indeholder en del personer med samme problemer. i kan evt. tilbyde noget til gengæld.

Hvis du vil have en mere konkret snak om de ting jeg skriver kan du skrive en PB til mig.

Lars P. Andersen
MediaSafe - www.mediasafe.dk 

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:50

Hej Dorthe

Har videresendt link til din hjemmeside og indslaget fra TV-SYD til 2 jeg kender der har psoriasis.

Jeg vil give Lars ret i, at hjemmesiden er lidt uoverskuelig...

Der findes 30-40 mindre annoncesitets på nettet, hvor du kan oprette link og annoncere gratis for din hjemmeside. Jeg har en næsten komplet liste, du kan få pr. mail hvis du er interesseret i den ???

Mvh Kim

www.opretgratis.dk gratis annoncering på nettet

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 11:04

Jeg har været inde og se på jere hjemmeside og den er fuldstændig uoverskuelig. Udover dette har jeg prøvet at finde jer på google, ang psoriasis og der kan jeg ikke rigtigt finde jer.

Jeg har selv psoriasis på 35 år nu og har badet med fisk. Problemet med dette er, at det er utroligt dyrt. Nu kan jeg se at I tager 200 for 1 gang og det er billigt. Normalt koster det 300-400.

Men lad os antage at det koster 200,- og er man bare lidt ramt så skal du have min 20 behandlinger før det har en vedvarende effekt. Det er 4000,- og det skal man ca hver 3 md, så det er virkelig en udskrift meget få har råd til.

Udover dette så er der virkelig mange, som ikke "tør" at bade med sådanne fisk og at få vendt dem er ikke let.

SÅ alt i alt tror jeg, det er et meget svært og langsomligt projekt I har gang i der og især i det område. Måske i Århus eller Vejle vil der være større mulighed, men som sagt så er det en kæmpe udskrift når nu bl.a lysbehandling er gratis selvom den heller ikke virker på alle

Men held og lykke med det ;-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jan 11
Skrevet kl. 11:43

Hej, ja det er jeg meget interesseret i, så du må gerne sende.

Tak for de gode råd, jeg må vist have ordnet hjemmesiden.

Hilsen Dorthe

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jan 11
Skrevet kl. 11:47

Hej og tak for dit svar.

Men jeg må lige sige en lille ting til dig , har kunder der kun skal vedligeholde ca hver 3 uge efter kun 8 behandlinger af 2 i ugen (hun havde en del psoriasis) og kan holde det fri. Ikke alle der skal have 20 behandlinger - heldigvis.

Tak for dit svar.

Dorthe

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:49

rettet.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jan 11
Skrevet kl. 11:51

Hej.

Det vil jeg meget gerne.

Sødt af dig.

Dorthe

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 11:54

Dem er der også nogen af, men der er rigtig mange af de andre. Har en ven som kører med disse fisk, hvor man faktisk kan få dem hjem og han har lavet statestik over de sidste 5 år. Han er simpelthen stoppet, fordi kunderne på sigt syntes det var for dyrt

Det er dejligt for hende og det er sikkert en mild form for psoriasis hun havde selvom hun havde meget. ;-)

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:03

Hvad med dokumentation? Ikke kun på virkningen af fiskene, men også på eventuelle smittefarer for at fisk overfører sygdomme fra kunde til kunde.

Nu så jeg i indslaget at i giver udtryk for at man sender folk til Israel pga. saltet i det døde hav, dette er dog ikke korrekt. (Denne saltkoncentration kan man sagtens genskabe herhjemme).

Husk at psoriasis patienter ofte er kritiske, de er i mange år blevet bombet med håbløse produkter som at sætte strøm til sin vandhane, pudse vinduer i speciel opvaskevand, virkningsløse crémer etc.

Jimmy

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)