Har fulgt med på sidelinjen længe, og synes i er super gode til at hjælpe.
Nu ønsker jer også hjælp.
Vi har en skøn spa klinik i Esbjerg, vi er de eneste der har Garra rufa fisk, som er rigtige gode til at fjerne eksem & psoriasis - men synes det går langsomt med at kunderne kender til det eller vil bruge det - nogen gode råd ønskes.
Har i prøvet at køre nogle kampagner på de behandlinger med de fisk der? - så får folk øjnene op for hvad det egentlig er for noget.. det kunne fx være at i sagde halv pris i februar for den behandling. Eller lavede konkurrencer om 10 behandlinger..
Det har været i avisen, og vi kører stærke tilbud på dem.
Selvom det har været i tv syd osv. har jeg fået at vide at mange folk ikke vidste det var her i esbjerg, må nok hellere komme igang med reklame i avisen - er der andre steder i kender til som kunne være en god ide at reklamere i ?
Ja okay - så burde det jo ikke være helt ukendt for dem..
har du evt. prøvet at få et par medabejdere ned på gågaden en lørdag formiddag med et stort skilt og nogle flyers? evt. også nogle kuponer som give 50% el. lignende.. det kunne fx være et par studerende som gerne ville tjene lidt ekstra penge..
Gå her ind og lave en profil http://da.wikipedia.org/wiki/Psoriasis og lig jeres info ind det er ikke så svært og tror der er mange det leder her inde efter ting som kunne lette deres hverdag
Jeg vil starte med at kigge på en målgruppe, og derefter undersøge hvor I kan komme i kontakt med denne. Det er desværre ikke nok at have en målgruppe der hedder "alle der har psoriasis", jeg går ud fra at de fisk også kan bruges til almindelig "velvære"? Og i har vel også fokus på normalt spa og velvære til folk uden psoriasis?
Hvis i gør jer overvejelser omkring målgruppen, så bliver det meget lettere at målrette jeres eksterne kommunikation, og på denne måde er i også fri for at spilde en masse ressourcer. Selvfølgelig er det også fint nok med en tur ned af gågaden, men prøv at målrette jeres arbejde mere.