Hej amino´er Håber i har en god tirsdag aften. Jeg har fået en ide/forslag, som jeg vil dele med jer herinde. Jeg er forholdsvis ny herinde men har brugt noget tid på at udforske hjemmesiden. Jeg synes det er en god hjemmeside med masser af brugbart materiale og informationer man kan hente fra de forskellige tråde. Amino´erne er også god til at hjælpe andre med at svare på spørgsmål m.m.
Min ide går ud på at jeg/vi (hvis der er andre der er interesseret i at bakke op om projektet) arrangere en event på en cafe eller lignende, hvor idemager og potentielle investorer kan mødes og have en personlig samtale omkring deres forretninger.
Her vil der også være mulighed for at sætte ansigter på de mennesker man skriver med.
Jeg ser det personligt som en alternativ måde at få nyt inspiration til sin ide på. Samtidigt har man mulighed for at udvide sit netværk og man kan bedre forholde sig til det da man har haft nogle personlige samtaler med de forskellige mennesker.
Jeg er bevidst om at der allerede eksistere iværksætter messer, men synes ikke at det er så personligt igen.
Hvad synes I? Håber i kommer med noget feedback
Hilsen Milo Corassani
|
Fin idé :)
Jeg er ihvertfald game!