Ring til mig - så kan jeg give dig et super godt tilbud!
Spøg til side ;-)
Jeg ville lytte til Morten ovenover, og så få oprettet de 3.000 varenumre i Adwords. Derefter ville jeg så optimere dem en masse, og oprette en masse nye varianter. Det kræver et kæmpe arbejde, men har han selv erfaring med det, kan han jo tage det som det kommer.
Derudover så ville jeg satse på SEO. Få en masse links. Er titler, URL's og andet okay? Læs evt. mit blogindlæg om Basal søgemaskineoptimering.
Nu ville jeg så også tilmelde min webshop et par affiliate netværk, blot så I kun betaler for salgene, når I får salg. Det er ikke fordi der er tusindvis af ordre her, men samlet set giver det ganske godt. Vælg nogle af dem i starten der er gratis.
Så ville jeg oprette en Facebook side, og prøve et par Facebook ads af, såfremt at målgruppen er til stede på Facebook. Det er den i rigtig mange tilfælde, det er blot med at finde den.
Så har I selvfølgelig Analytics på siden, og der ville jeg så efter tre måneder hvor jeg har lavet ovenstående, se hvad der giver flest kroner i kassen. Det er nok ikke SEO delen, da den er mere langsigtet.
Men dér hvor du så kan se at der er flest penge, ville jeg ligge mere tid. Når du så ikke mener at du selv kan tage det til et højere niveau, ville jeg finde en prof. som kan hjælpe jeres shop til endnu nyere højder. Man kan altid gøre det bedre i online markedsføring!
Hvis I stadig vælger at blive ved med at gøre alle tingene selv, så ville jeg anskaffe mig nogle af de rigtig gode bøger der findes om emnet. Der er skrevet nogle super gode bøger om online markedsføring, SEO, Adwords, affiliate og konverteringsoptimering, så det er bare at komme igang, hvis man gør-det-selv.
Når der så begyndte at komme store, dejlige mængder af trafik ind, ville jeg så begynde at kigge på at øge konverteringen på webshoppen, så I kan få endnu mere ud af de markedsføringskroner, som I bruger.
Good luck - sig til hvis jeg kan hjælpe med andet, eller skal jeg give jer et godt tilbud