Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler webshop, gi mig en pris

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Står med den ide om at jeg skal til at lave en webshop, en af de slags som sælger ting som ikke bliver solgt andre steder i danmark.

hvad produktet kan være er underordnet pt.

Det jeg mangler det er en fuldt ud uddybelse af hvad det koster og starte op.

Som det står nu har jeg ingenting. Det eneste jeg har er faktisk serverplads, og produkter.

Jeg havde tænkt mig et fuldt design som ser godt ud, og samtidig fanger øjet. Så leder efter en som har grafiske færdigheder.

Derudover er der mange andre spørgsmål så som.

1. Hvad koster betalingsmetoder, så som dankort vias osv,  eller kan jeg nøjes med paypal?

2. Hvad koster en fuld pakke med alt inkluderet, sådan så jeg er klar til at kunder kan gå ind og bestille. Og ikke mindst hvad koster det og holde kørende om måneden / året.

3. hvordan ligger det med revisor, skattefar og sådan nogen. Skal have råd i dette af selv samme person som jeg laver aftale med. Så derfor søger jeg en som nok også har en webshop selv eller lignende

Håber meget jeg kan få nogen hurtige svar.

Og vær venlig ikke fyld min indbakke med tilbud om webshops, skriv her istedet

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 23:58

Godaften,

Jeg tillader mig at besvare dine spørgsmål i kronologisk rækkefølge.

1. 1. Du kan nøjes med PayPal. En lille del af danskerne har kun Dankort (ikke VisaDankort) og kan derfor ikke benytte PayPal.
    Ellers skal du have en PBS-aftale, du kan se omkostninger forbundet med dette her.

2. 2. Vi kan levere webshops med en professionelt, moderne og unikt webdesign som vi tilpasser ned til mindste detaljer og garanterer fuld tilfredshed for.

Samtidig sætter vi webshoppen op og konfigurerer den med betalingsmoduler.

Dine varer kan vi importere, hvis du har dem liggende som fx et Excel dokument - ellers kan vi aftale en fornuftig timepris for oprettelse af disse manuelt.

Hvis vi går ud fra, at du selv administrerer din webshop og derfor ikke behøver yderligere services fra os, er de eneste rekurrerende udgifter til hosting og domæne. Op mod 100 kr. /måned for en trafikkeret webshop.

Vores pris er 7.699 kr. + moms. Service er vores levevej, så du får med garanti meget for pengene hos os. Samtidig er vi ligeglade med hvor mange timer vi skal bruge - opgaven er først løst, når du er tilfreds.

3. 3. Hvis du starter op som en enkeltmandsvirksomhed behøver du ikke en revisor, men kan selvfølgelig vælge at have en for at slippe for at rode med alt regnskabet selv. Som enkeltmands' betaler du virksomhedens overskud/værdi som B-indkomst. Dette foregår ved, at du modtager girokort fordelt over ca. 12 måneder, for beskatningen af det forventede overskud.

Du skal selvfølgelig opkræve moms (kun pligtigt ved omsætning for 50.000 kr. eller mere årligt). Forskellen mellem din salgsmoms og købsmoms indberettes en gang i kvartalet og du skal enten indbetale eller have udbetalt moms (stort set ved overskud eller underskud).

Jeg håber dette kan hjælpe dig lidt på vej :-)
Held og lykke.

De bedste hilsner,

Sune Westphalen

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 00:23

Hej

Hvis du er fleksibel og vil spare lidt penge på en løsning, så søger jeg en reference i Magento.

Jeg har meget grafisk forståelse, arbejder primært i WP, Joomla og andre CMS systemer, samt daglig bruger af Photoshop og Illustrator.

1. Skal du modtage dankort kan du se priserne for en PBS løsning her

3. Hostingen i sig selv er ikke dyr som du kan se her. Det du kan ende op med at have som udgift er hvis du skal have lavet ændringer og det skal personen der laver den nok have lidt for. Men jeg plejer at lave de fleste ting til en attraktiv pris, der ikke er af den store betydning.

3. Jeg er under uddannelse til markedsføringøkonom og laver freelance bogføring i C5 for mindre virksomheder, så jeg kan godt vejlede dig.

Min pris for en køreklar webshop (inkl. oprettelse af de første 15 produkter, derefter aftaler vi fast pris eller timepris) ligger på kr. 6.800,-

Venlig hilsen
Jasko

Tilmeldt 23. Dec 10
Skrevet kl. 00:56

6800 lyder godt nok dyrt...

er der ikke nogen mulighed for dette kan laves billigere?

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 01:35

Jeg syntes umiddelbart det lyder som en rigtig fornuftig pris alt efter kvaliteten selvfølgelig :)

Men  6800 for en køreklar webshop er ikke dyrt! Jeg har selv en lille webshop hvor jeg har givet langt mere :)

DU skal i hvertfald nok ikke forvente at få det ret meget villigere end det!

Men held og lykke med jagten :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 03:37

En professionelt (og unikt) designet webshop baseret på det super fede system Magento 9.995,-

Dette inkluderer hosting og betalingsgateway (modtag dankort) første år, så shoppen er køreklar (du skal selv lægge produkter og indhold ind).

Og nej det er ikke dyrt. Vores team er outsourcet for at kunne gøre det til denne pris :)

Læs mere på http://getashop.dk

Tilmeldt 23. Dec 10
Skrevet kl. 03:56

hvordan med markedsføriing?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 04:04

pr0letar:

hvordan med markedsføriing?

Det er et stort sort hul som du kan bruge lige så mange penge på som du har.

Tilmeldt 23. Dec 10
Skrevet kl. 04:23

ikke fedt.

hmm well har ikke 5000 pt til atnsmide i projektet så det må jo vente

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 05:57

Har sendt dig en pm.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)