Hej alle. Står med den ide om at jeg skal til at lave en webshop, en af de slags som sælger ting som ikke bliver solgt andre steder i danmark. hvad produktet kan være er underordnet pt. Det jeg mangler det er en fuldt ud uddybelse af hvad det koster og starte op. Som det står nu har jeg ingenting. Det eneste jeg har er faktisk serverplads, og produkter. Jeg havde tænkt mig et fuldt design som ser godt ud, og samtidig fanger øjet. Så leder efter en som har grafiske færdigheder. Derudover er der mange andre spørgsmål så som. 1. Hvad koster betalingsmetoder, så som dankort vias osv, eller kan jeg nøjes med paypal? 2. Hvad koster en fuld pakke med alt inkluderet, sådan så jeg er klar til at kunder kan gå ind og bestille. Og ikke mindst hvad koster det og holde kørende om måneden / året. 3. hvordan ligger det med revisor, skattefar og sådan nogen. Skal have råd i dette af selv samme person som jeg laver aftale med. Så derfor søger jeg en som nok også har en webshop selv eller lignende Håber meget jeg kan få nogen hurtige svar. Og vær venlig ikke fyld min indbakke med tilbud om webshops, skriv her istedet |
Godaften,
Jeg tillader mig at besvare dine spørgsmål i kronologisk rækkefølge.
- 1. Du kan nøjes med PayPal. En lille del af danskerne har kun Dankort (ikke VisaDankort) og kan derfor ikke benytte PayPal.
Ellers skal du have en PBS-aftale, du kan se omkostninger forbundet med dette her. - 2. Vi kan levere webshops med en professionelt, moderne og unikt webdesign som vi tilpasser ned til mindste detaljer og garanterer fuld tilfredshed for.
Samtidig sætter vi webshoppen op og konfigurerer den med betalingsmoduler.
Dine varer kan vi importere, hvis du har dem liggende som fx et Excel dokument - ellers kan vi aftale en fornuftig timepris for oprettelse af disse manuelt.
Hvis vi går ud fra, at du selv administrerer din webshop og derfor ikke behøver yderligere services fra os, er de eneste rekurrerende udgifter til hosting og domæne. Op mod 100 kr. /måned for en trafikkeret webshop.
Vores pris er 7.699 kr. + moms. Service er vores levevej, så du får med garanti meget for pengene hos os. Samtidig er vi ligeglade med hvor mange timer vi skal bruge - opgaven er først løst, når du er tilfreds. - 3. Hvis du starter op som en enkeltmandsvirksomhed behøver du ikke en revisor, men kan selvfølgelig vælge at have en for at slippe for at rode med alt regnskabet selv. Som enkeltmands' betaler du virksomhedens overskud/værdi som B-indkomst. Dette foregår ved, at du modtager girokort fordelt over ca. 12 måneder, for beskatningen af det forventede overskud.
Du skal selvfølgelig opkræve moms (kun pligtigt ved omsætning for 50.000 kr. eller mere årligt). Forskellen mellem din salgsmoms og købsmoms indberettes en gang i kvartalet og du skal enten indbetale eller have udbetalt moms (stort set ved overskud eller underskud).
Jeg håber dette kan hjælpe dig lidt på vej :-)
Held og lykke.
De bedste hilsner,
Sune Westphalen