Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp os!! Ny virksomhed med ny hjemmeside. Gode råd søges.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

umidelbart er ideen god nok.

Der findes dog tusindvis af sider der tilbyder det i tilbyder dog i meget bredere omfang, så kig evt. lidt på jeres konkurrenter?

Det at i bruger youtube til at streame går altså ikke :) Det er langt fra professionelt i dette sammenhæng.

Får i solgt nogle af rettighederne til de små film klips?

Som sagt kig på jeres konkurrenter, jeres design er meget gammeldags og lever på ingen måde op til de nuværende standarder efter min mening. Lidt ærgeligt, da programmeringen bag nok er fin nok.

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 13:10

Må lige hurtigt tilføje..

I alle jeres film har julemanden en vielsesring på, har den "ægte" julemand også det? Skal nok være mere "ægte" før folk mener jeres film er brugbare i eventuelle filmklips. :)

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:18

Den oprindelige idé med designet af hjemmesiden var, at man skulle få en fornemmelse af at træde ind i et af de ældre biografer/teatre i London. Der skal samtidig også være en vis "ro" over designet.

Det er ikke blevet helt som i drømmen, så hvis der evt. er gode råd eller ændringer som kan gøre at hjemmesiden bliver mere hen af den oprindelige vision om designet, vil det være super fedt!

Hvad skal vi ændre ved farvevalget? Skal vi evt. fjerne nogle objekter? Ændringer i skrifttypen? Tilføje nogle objekter eller andet?

//Cecilie

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 13:22

en tommelfingerregel er tit "kigger jeg på sitet før indholdet" - i givet fald er der for meget gejl på sitet.

Formålet med sitet er vel at få solgt nogle film, og når al grafikken fra sitet dominerer for meget drukner budskabet lidt.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:26

Hej Ceclis

Her er en smule velment kritik:

Personligt er jeg ikke vild med farvesammensætningen - det er lidt tungt og "lummert" i mine øjne. Og jeg ville få grafikeren til at bruge meget mere tid på "teater-tæppet" - det er ikke så godt lavet. Kan komme til at se meget bedre og mere ægte ud.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 17:37

Helt enig med dig Thomas, der er ingen farve harmoni, prøv at arbejde mere med farvepaletten. Prøve eventuelt http://kuler.adobe.com/ hvor du har mulighed for at benytte en basefarve og derved lege lidt med hvilken farvekombination som passer bedst til den ønskede farve.

Endnu en ting som jeg virkelig synes er et problem er navigationen. Sæt den op i toppen eller ud i venstre side, brugervenligheden er forringet en del ved at den kommer så langt nede på siden.

Det var lige lidt herfra =)

Mvh
Ivan

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:06

Tak, det vil vi bestemt benytte os af! :D

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 22:42

Ja, jeg vil også mene at layoutet ser lidt farligt ud.

Lidt for stor skrift et par steder og ligner noget, der er lavet i Publisher 1995 Stick out tongue

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)