Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp os!! Ny virksomhed med ny hjemmeside. Gode råd søges.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en nyopstartet virksomhed som har fået vores hjemmeside lavet af Pointe. Det er et standard layout, men vi har brug for at vide hvad DU synes!

Hvad er din første tanke når du ser hjemmesiden? Hvordan virker farverne på dig? Hvad synes du vi skal lave om?

Alle råd og vejledning er velkommen.

Med venlig hilsen

Film Nose Aps.

Hvem er vi?

Film Næse er en global platform, vindue og butik for salg af digital kunst-film til kommunikationsformål i hele verden.
Vi skaber og producere film med historier, der giver mening og værdi til kommunikation, hvilket bringer budskaber i live.

Opret din besked ved at placere filmen klippet i-mellem et tilbud, dit logo, produkt eller koncept. Tilføj musik & lyd og du har en iøjnefaldende budskab.

Film Næse samarbejde med og fremme video / film kunstnere, sangskrivere og komponister verden over.

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 11:31
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:37

Det ville hjælpe med et link til omtalte hjemmeside Stick out tongue

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:58

http://www.filmnose.com/ ?

Jeg kan se at for ca. 1000,- kan man i kategorien "Drama" bl.a. købe 30 sec film af nogle julemænd der synger "Olé Olé" ned i kameraet - er det testfilm eller et af de færdige produkter?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 12:00

er det http://filmnose.com/?

Jeg må indrømme jeg ikke er udeltbegejstret, siden virker meget rodet og uoverskuelig, og jeg har svært ved at gennemskue om det er en virksomhed der sælger film eller bare et af de trillioner af sites med små klip

og splashscreen i år 2011?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Skrevet kl. 12:07

Siden sælger virkelig ikke jeres produkt

så vidt jeg kan gennemskue på jeres ultrasmå thumbs er det en masse julefilm, og hvad skal jeg bruge dem til?

kiggede lidt på filmen "Christmas wishes for a yuppie" kan jeg så skrive noget tekst inde i filmen eller?

Måske er det bare mig, men jeg forstår slet ikke jeres produkt - er det film med mulighed for at indsætte ens eget produkt?

Jeg er måske ikke målgruppe men er helt blank på jeres produkt.

Noget andet er selve jeres brugervenlighed og design på siden... Jeg vil sige "ryst posen igen" ting som login på en dominerende plads midt på siden, ingen forklaring af jeres produkt, dårlig visning af filmene, kun julefilm i januar?

Der er mange ting der kunne gøres anderledes/bedre

dbh

Jakob

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Skrevet kl. 12:15

Ups...!!

www.filmnose.com

Tak for hurtig respons :D

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Skrevet kl. 13:02

Fedt at i gider komme med respons. Bliv endelig ved med det!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Skrevet kl. 13:04

ceclis:

Fedt at i gider komme med respons. Bliv endelig ved med det!

Start en dialog - hvad er baggrunden for det design - fortæl mere om konceptet ?

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Skrevet kl. 13:05

Hej Jakob! Tak for responsen, det er bare super fedt!! Det er mange af de ting vi selv er utilfredse med, så det er bare rart at blive bekræftet i at det skal laves om.

Man kan sagtens skrive i filmene, indsætte logoer eller reklametekst og billeder.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)