Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af firma - 15 og 18 år

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa !

Sammen med min veninde har vi teamet "Liberamus Equos". Det er et team, som rejser rundt i Danmark, afholder kurser, ridelejre og den slags hvor fokus er træning på hestens præmisser.

Vi har allerede hjemmesiden www.Liberamus-Equos.dk

Jeg har haft skrevet lidt med SKAT, som siger vi skal momsregistreres med en indtægt på over 50.000 om året. Vi vil have en SAMLET indtægt på over 50.000 om året, men hver for sig vil vi holde os lige under dette beløb.

Jeg fik tilsendt dette link:

http://www.virk.dk/myndigheder/stat/EOGS/Startblanketten_momsregistrering_mv/indberetning_startblanket

Og det er jo fint nok, men hvordan når jeg er under 18? Og hvordan med min SU, som jeg gerne vil have når jeg fylder 18? Og min veninde som pt er på HF?

Hvis vi så opretter det firma - Bliver indtjeningen så ligeligt fordelt, eller hvordan foregår det? Jeg har jo et frikort, hvilket hun ikke har.

Og hvordan med udgifter? Kan de fratrækkes? Hvordan gøres dette?

På forhånd tak !! :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er under 18 år, så skal dine værger skrive under på papiret. Du må gerne modtage SU, hvis din løn er under et vist beløb, ellers skal du betale SU tilbage (kan ikke huske det eksakte beløb, men det er over 40.000). Og ja, indtjeningen styrer i selv. Altså om hvordan lønnen skal fordeles. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)