Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LYKKE, er den virkelig så ringe ???

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I perioder ser jeg temmelig meget tv og rigtig meget dårlig tv :-)

Jeg har ikke fulgt slavisk med i DR´s nye tv serie "lykke" men har dog set et par afsnit. Dog undrer det mig, at den får så megen kritik af tv anmeldere !

Er den virkelig så dårlig som kritikerne siger den er ? Jeg synes det ikke. Den er ikke på højde med matador :-) men jeg har bestemt også set serier der var betydelig ringere end "lykke"

Hvad synes I?

Mvh Kim

www.opretgratis.dk gratis annoncering på nettet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:11

jeg ser ikke tv skal jo på et tidspunkt være færdig med min hjemmeside , med jeg synes det er tids spild at se ald det tv ,

huske ved at se meget tv mindre tid til træning mv

mindre tid til din iværksættere forretning og være her og debattere her på amino.dk

amino.dk er bare iværksættere lykken

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 03:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anmeldere er bare enkeltpersoner - som du og jeg, der har en mening om tingene. Deres mening er ikke mere rigtig end din og min. Det er bare deres mening og den kan man så lytte på eller lade være.

Generelt lytter jeg ikke så meget på dårlige anmeldelser. Der vil altid være nogle som ikke føler sig underholdt eller intellektuelt udfordret nok. En dårlig anmeldse ville aldrig afholde mig fra at se eller høre noget.

Jeg lytter meget mere på positive anmeldelser. Det kan jeg bruge til noget. For jeg ser jo ikke alting og en anmelders begejstring over et eller andet værk kan så få mine øjne op for, at det måske var værd at se lidt nærmere på. Og det er da fedt.

I forhold til serien Lykke synes jeg bestemt også det er en glimrende underholdings-serie. Den lever til fulde op til det jeg forventer af den type serie.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 03:11

Jeg synes generelt mange danske serier er halv dårlige... De er også alt for korte så de når slet ikke at udvikle sig.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:10

Mikkel deMib Svendsen:
Anmeldere er bare enkeltpersoner - som du og jeg, der har en mening om tingene. Deres mening er ikke mere rigtig end din og min. Det er bare deres mening og den kan man så lytte på eller lade være.

Det samme gælder musikanmeldere.

Nogle få anmeldere lever nærmest deres liv igennem at give dårlige anmeldelser. En enkelt dansk anmelder jeg lige kan huske, er i aldrig positiv over nogen som helst.
Har vedkommende været tvunget af redaktionen ud til en eller anden knoldet jysk græsmark eller et latterligt fynsk station på den forkerte side af Valby Bakke, starter anmeldelsen med minus 3 stjerner  ud af 6 - og så er det jo lidt op ad bakke at nå en bare nogenlunde anstændig anmeldelse. Med den start på vurdering når de færreste kunstnere i vedkommendes bog op i mere end 3 af 6 stjerner. Helt ekstraordinært fantastiske bands eller kunstnere blandt de helt store kan så - efter at have underholdt 40 - 50.000 mennesker i flere timer - lige svinge sig op til en 4 ud af 6. Og her er andre anmeldere nærmest i ekstase over kunstnernes performance.

Hvor ville jeg egentligt lige hen med det? Jo, anmeldere er kun mennesker. Kan man ikke lide udsendelser i en bestemt genre, vil man sjældent kunne begejstres. Når kulturanmeldere skal anmelde alt fra Det Kongelige Teater til TV serierne Taxi, Rejseholdet, Borgen eller Lykke, ja så er "risikoen" for at det er et l*rte stykke eller udsendelse ret stor.

Personligt synes jeg, at TV serien Lykke fint holder mig underholdt. Men nu er jeg også bare en af dem, som er så lette at underholde, at bandet Genesis i Herning og Elton John i Odense var alle pengene værd og uden de store udfordringer sneg sig op på eller over 5 af 6 stjerner.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:49

Mit problem med serien er, at jeg synes, den er alt for "poleret". Det er åbenbart en stil, som der også er i "Lykkevej" og "Desperate housewifes" (de to sidstnævnte har jeg dog ikke set, men konen siger, at det er det samme).

Med poleret mener jeg, at alle scener er overbelyste, alt tøj er funklende nyt, alt er ryddet op og gjort rent til perfektion, så det igen skinner mere pga. lyset. Selv i en scene i går, som foregik i et flaskerum i Fakta. Det samme gælder lyden, hvor det lyder som om, den er eftersynkroniseret i et perfekt lydstudie uden nogen form for rumklang eller andre "forstyrrende elemeneter", som livet nu engang byder på.

Konsekvensen for min oplevelse er, at det er komplet umuligt for mig at leve mig ind i noget af handliingen eller personers oplevelser, for alt bekræfter, at det er kunstigt.

Det kan jo godt være, at det bare er en stil, man skal vænne sig til, men indtil videre kan jeg ikke. Heldigvis er det ikke et problem, der ligefrem vælter min tilværelse :-)  

Hej med dig :-)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 07:53
Jeg syntes lykke er super god serie. Noget af det bedre i lang tid. Kan dog ikke måle sig med rejseholdet :).
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 09:47

Kan godt følge det med, at den er lidt for "poleret" tror dog blot det er noget vi skal vende os til, da det åbenbart er trenden lige nu.

Hæhæ ja rejseholdet, den var okay :-)

Mvh Kim

www.opretgratis.dk gratis annoncering på nettet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)