Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor og hvad: kan jeg lære at programmerer

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Esbjerg, Danmark
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 21:32

Bare en lille Kloge Åge bemærkning.

Det du efterspørger er nok scripting (html CSS php etc)

Programmering er en helt anden genre.

Libris.dk har udgivet et hav af gode hæfter om de nævnte scriptingsprog.

Held og lykke med din søgen.

Mvh.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 21:53
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:53

Hej Seiven

Udover de mange gode muligheder der allerede er nævnt, så kan det også betale sig at kigge forbi Polyteknisk boghandel i Lyngby, de har et fantatisk udvælg af programmeringsbøger!

Det er lidt efter smag, men personligt så har jeg bedst erfaringer med en kombi af hands-on, web og bøger.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:55

Hvis du er seriøs med programmeringsdelen, så vil jeg virkelig anbefale ASP.NET (gerne MVC). Muligheden for at have C#-kode bag en side er vanvittig kraftfuld, når du først har mestret det! Man kan virkelig udrette meget ene mand med Microsofts udviklerværktøjer (gratis version her: http://www.microsoft.com/express/Web/ )... På klientsiden er det iøvrigt standard at bruge jQuery i MVC-approachen.

Det er tilgengæld ikke noget, man lige lærer alle aspekter af på en weekend (medmindre man har stor erfaring med computere), men hvis du er seriøs med din udvikling, så vil jeg klart anbefale det.

Og til alle de php-fortalere der nu vil skyde ASP.NET ned med beskyldninger om at det skal hostes på Windows osv., så vil jeg gerne vove at påstå, om end ikke bug-fri endnu, at Mono-compileren er ved at være et helt stabilt valg! (http://www.mono-project.com/Main_Page)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)