Hej jeg regner med at tag 10 efter sommerferien på en iværksætterlinje og derefter HHX ( 3 år ) Nogle der kender nogle gode business uddannelser man kan tag efter HHX ? Havde tænk med marketing, salg, som sælger.
Mvh. Kristian Lim Andersen
|
Business uddannelse, Hjælp!
Hej Kristian Hvad med iværksætterlinien på Niels Brock... Og hvad er målet med uddannelsen udover salg og marketing, er det at være "lønslave" indenfor dette område eller selvstændig? Mvh. Martin |
Der er rigtig mange forskellige, det kommer også an på hvilket niveau du vil studere på og hvor lang tid du vil. Hvis du er indstillet på universitets niveau og min. 3 år, så er der sådan noget som HA, kommunikation (med fremmdesprog) på handelshøjskoler. Hvis det er 2 år du kun vil læse, så er der f.eks. markedsføringsøkonom (dem jeg kender har taget den har dog alligevel læst på handelshøjskole 1 år for at kunne kalde sig bachelor) Men ellers er der siden www.ug.dk som du kan bruge. |
Selve uddannelsen kan jeg ikke hjælpe med, men hvis du bliver ledige kunne en Amino iværksætter uddannelse måske friste. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Hej Kristian. |
Tak et hurtigt overblik, det hjalp :) |
Tak for de gode svar / indlæg. Det har hjulpet mig meget i min søgen efter uddannelser inden for forretning. Mvh. Kristian Lim Andersen |
Så syntes jeg da Amino's iværksætter kursus lyder til at være perfekt... |