Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til et problem med en kunde

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tak for svaret.

 

Som du kan se modtog dit mit brev. Hvor han også sendte til kunden osv. skreve en masse usandheder til kunden for at stille sig selv i godt lys.

Spørgsmålet er så hvad jeg skal gøre nu?

Det sidste han gjore var at sende kundes oversatte svar til os.

Det er som om han ikke kan forstå vi intet har med slut kunden at gøre.

Han er meget ubehagelig i den måde han skriver, der er en masse personlige angreb og meget agressiv måde at skrive på osv.

 

Han skrev til hans kunde hvor han CC vores support at han vil have en test plan fra os og garanti for at det ikke på virker netværket osv osv.

Så spørgsmålet er om jeg ikke skal gøre mere eller om 1-2 uger gensende det sidste brev?

 

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)