Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bilimport fra USA

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 05:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder lige nu i USA og overvejer at flytte tilbage til lille DK. Vil gerne have min gammle pickup med mig, men kan ikke finde nogle steder at beregne afgiften. Det er en Dodge Dakota fra 87, er der nogen der kan og vil hjælpe ???

lajp

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 06:05

lajp:

Jeg sidder lige nu i USA og overvejer at flytte tilbage til lille DK. Vil gerne have min gammle pickup med mig, men kan ikke finde nogle steder at beregne afgiften. Det er en Dodge Dakota fra 87, er der nogen der kan og vil hjælpe ???

lajp

inden du beregner den via direkte import til Danmark, skal du lige prøve at se hvad den koster at importere via Tyskland... - efter et rygte kan du slippe meget meget billigere ved at du har et tysk firma som køber den og sælger den videre til dig, på grund af afgiftsreglerne..

jeg ved ikke pt. omkostningerne ved at importere via Tyskland.. men kan da hjælpe dig via mit firma - send mig en pm - så kan jeg undersøge det for dig..

Tilmeldt 18. Nov 09
Skrevet kl. 06:06

lajp:

lajp

inden du beregner den via direkte import til Danmark, skal du lige prøve at se hvad den koster at importere via Tyskland... - efter et rygte kan du slippe meget meget billigere ved at du har et tysk firma som køber den og sælger den videre til dig, på grund af afgiftsreglerne..

jeg ved ikke pt. omkostningerne ved at importere via Tyskland.. men kan da hjælpe dig via mit firma - send mig en pm - så kan jeg undersøge det for dig..

Tilmeldt 18. Nov 09
Skrevet kl. 06:07

lajp:

lajp

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:10

Takker for din svar, skal dog lige spørge hvad er en pm ?????

Tilmeldt 18. Nov 09
Skrevet kl. 06:14

lajp:

Takker for din svar, skal dog lige spørge hvad er en pm ?????

det er en privat besked.. - jeg skal bruge alle data på din bil og for at du ikke offentlige gøre det hele til alle - kan man sende en personlig besked ved at trykke på mit nickname og derefter kan du sende en personlig besked..

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 08:34
Kig på skat.dk under motor. Det kan være at du kan spare de seks procent der er i forskel på momsen i tyskland vs. Danmark ved at tage den gennem Tyskland men jeg tvivler. I øvriges sparer du momsen når bilen har været din mere end seks år mener jeg... Ellers ringer du til skat i Tåstrup de er ret gode til at give dig et hurtigt svar. Jeg har selv hentet et par biler fra hhv Tyskland og Sverige. At få et firma til det vil alt andet lige betyde ekstra udgifter for dig. Med en bil fra 87 er det måske lidt pjattet... Mvh Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:58

lajp:

lajp

spild af penge, koster mindst 12-15000 at fragte den hjem alt efter hvor du sender den hjem fra, kan slet slet ikke betale sig, derudover er der visse regler om sikkerhedsudstyr du skal have, du skal tage dine lys af du har i siden, skifte dine blinklys til eu godkendte orange glas osv osv, spild af tid og penge. en 87 dakota er umiddelbart ikke det store værd, hverken i DK eller i US.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)